O Kadar!

70 25 13
                                    

Multi; Melih

Yağmur ile alışverişimizi tamamladık ve yemek yemek için üst kata çıktık. Pizza ısmarladık ve beklemeye başladık.

Yağmur:Sinemaya da girelim mi?
Mısra:Bence size gidelim ve günden kalan yiyecekleri yiyelim derim.
Yağmur:Aaa tamamıyla unutmuşum ben onu. Ozaman burada daha fazla oyalanmayalım.
Pizaa siparişini iptal ettik ve önce bizim eve uğrayıp benim aldıklarımı bıraktık. Daha sonra ise Yağmurlara gittik.
Elif teyze bana sarıldı ve içeri geçtik. Birkaç teyze oturuyordu hala. Selam verip mutfağa doğru yollandık. İçerde oturmaya kalksaydık bize yemeye hiçbirşey kalmayacaktı. Sarmalar kısırlar börekler.. Immm Yağmurla birbirimize bakıp aynı anda yiyeceklere gömüldük. :d(aç bir yazar.d)
Yağmur:Yeter kızım artık tamam benden bukadar.
Mısra:Bencede.

Yağmurun odasına çıktık ve elimizi felan yıkadıktan sonra yatağa zıpladım. Yağmur leptopunu kucağına aldı ve yanıma oturdu. Teen wolf ta kaldığımız bölümü açtık ve izlemeye devam ettik.

İki saat sonra eve dönmüştüm. Şuan odamda kulaklığım takılı müzik dinliyorum.

Gözlerimi açtığımda sabah olmuştu ve kulaklıklarım masamın üzerindeydi. Uyuyakalına annem çıkarmış olmalı:)...

Duş alıp üzerime birşeyler geçirdim. Kahvaltıya indiğimde babam ve annem yoktu. Kaşlarımı çatıp Ceren ablaya sormaya gidiyordum ki annem ve babam eve girdi.

"Uyandın mı kızım? "Kızım diyen anneme sarıldım ve kahvaltıya oturduk.
Babam:Dün yanıma gelicektin?
Mısra:Hiç zamanım kalmadı baba..
Babam:Bugün benimle geliceksin o zaman.
Mısra:Peki.

Kahvaltıdan sonra üzerime siyah bir elbise giydim.

Saçımı dalgalandırdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçımı dalgalandırdım.Hafif bir makyaj yaptım.

Uygun ayakkabı ve çantamıda alarak aşağıya indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uygun ayakkabı ve çantamıda alarak aşağıya indim.

Babam:Hadi kızım. Dedi ve babamın arabasına binip şirkete geldik.
Şirkete girdiğimizde çalışanlar selam veriyordu. Babamın odasına girdiğimizde babam konuşmaya başladı.
Babam:Bugün bir toplantı olacak. Yenilmez holdingin başı ve oğlu da olacak bu toplantıda imzalar atılacak ve okuldan sonra şirkette önemli bir yere sahip olacağınıza dair.

Onaylar şekilde başımı salladım. Ve oturup dosyaları incelemeye başladım.

Mısra:Bu iş önemli sanki. Bunu ben alabilir miyim?

Babam:Sanki değil önemli zaten. Ve evet alabilirsin. Kendini bu iş ile kanıtlayabilirsin kızım.

Teşekkür ettim ve incelemeye koyuldum. Babamın bana seslenmesi ile başımı dosyalardan kaldırdım.

Lavobaya uğrayıp makyajımı tazeledim ve kendime çeki düzen verdim.

Toplantı odasının yakınında babamo gördüm ve yanına gittim. Beraber odaya girdiğimizde birkaç kişi vardı masada. Ve geçen alışverişte gördüğümüz çocukta vardı. Selam verip oturduk. Bir adam konuşmaya başladı.

Adam:Evet herkes geldiğine göre başlayabilriz. Öncelikle iki holdingin varisleri artık iş hayatına atılacaktır. Herkes onaylıyor mu?

Herkes fikrini belirttikten sonra o çocuğa sordu adam:
"Holdinge girmek istiyor musun Melih bey?"

Melih:Evet istiyorum.

"Peki siz istiyor musunuz holdinge işe girmeye Mısra hanım? "
Mısra:Evet istiyorum.

Dedim kendimden emin sesim ile. Herkes imza attıktan sonra adam tekrar konuşmaya başladı. Buda bir susmuyor ya.

Adam:Şimdi son bir şey söyleyeceğim ve toplantı sona erecek. Her iki holding içinde geçerli olan bu şey.Önümüzdeki işi kim alırsa şirketin in %50 hissesini kendi üzerine alıcak. Şöyle ki Mısra hanım kazanırsa Babasından hisselerinin yarısını almaya hak kazanacak. Eğer kazanamaz ise şirkette herhangi bir çalışan gibi çalışacak. Bu Melih bey içinde geçerlidir.

Herkes onaylayan sesler çıkardığında. Daha da çok hırslandım. Bu iş benim olacak okadar!

Adam:Toplantı sona ermiştir.

Odadan çıkarken babam bana cumartesi günü Yenilmez ailesi ile yemek yiyeceğimizi söyledi. Aman ne hoş. Gözlerimi devirip "tamam"dedim. Yarın cuma ydı. Okulun son günü. Ve pazar günü mezuniyet partimiz olacaktı. Ben partiye hazırlanmak yerine yemeğw hazırlanacağım ne kadarda güzel. Babama artık gideceğimi söyledim ve aşağı indim. Telefonu açıp bir taksi çağırdım. Taksiyi beklerken Melih in merdivenlerden indiğini gördüm.

Yanımdan geçerken yüzüme bile bakmadan yürüyüp gitti. Salak mıdır nedir. Mal bu ya. Neyse umrumda değil zaten.

Hafif yağmurun çiselemeye başlaması ile taksinin gelmesi bir oldu. Hemen taksiye bindim ve evimin adresini söyledim..

İlk bölümler sıkıcı olabilir ama ileride çok heyecanlı olabileceğini söyleyebilirim. Ve bu klasik düşman şirketler hikayesi de değil. Okumaya devam ederseniz ileride göreceksiniz..

Butterfly LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin