Multi; Doğum günü çocuğumuz Ateş :)
Sahneden indikten sonra koşarak dışarı çıktım. Yağmur peşimden gelmişti.
Mısra:Yağmur Emir bıraksın seni yanlız kalmak istiyorum. Herşeyş anlatacağım sana ama sonra.
Dedim o da anlayışla başını salladı ve bana sarıldı. Bende sarıldım .Biraz olsun iyi gelmişti ama beni asıl iyileştirecek olan yaramı açan kişinin kendisiydi. Koşarak arabama bindim ve sahile geldim. Kayalığın üzerine oturdum ve ağlamaya başladım. İçimi dökercesine sanki artık 'geçsin acımasın'dercesine ağladım ama içimdeki yangın sönmüyordu. Canımı yakan şeyin ne olduğunu tam olarak bilmiyordum ama sanki gelip bana sarılsa herşey geçecekmiş gibi geliyordu. Artık ağlayamıyordum bile. Gözyaşlarım tükenmişti. Sessizce arabama geri döndüm ve eve geldim. Bir duş alıp üzerime rahat birşeyler giydikten sonra yatağıma yatıp örtüyü üzerime çektim ve uyumaya çalıştım.Yağmur..
Mısra şarkıyı söylerken Melihe bakıyordu ve ben ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Yağmur sanki çok mutluymuş gibi gülümsediğinde şaşkınlığım artmıştı. Koşarak dışarı yöneldiğinde ise hemen peşinden koşmuştum. Bana sonra anlatacağını ve yanlız kalmak istediğinde söylediğinde anlyışla başımı salladım ve ona sarıldım. Yanında olduğumu hissettirmek istemiştim. Kardeşim dediğim kızın canı yanıyordu ama ben birşey yapamıyordum. Aklıma birşeyler geliyordu aslında bunun olması imkansızdı. İçeriye girdiğimde
masaya gittim.
Yağmur:Emir beni sen bırakır mısın?
Emir:Tamam gidelim mi?
Yağmur:Olur.
Melih e son bir kez baktığımda bana soran gözlerle bakıyordu. Daha başka duygularda vardı gözlerinde ama anlamıyordum. Ona kötü bir şekilde baktım ve Emir in arkasından yürüdüm. Emir in arabasına bindiğimizde camdan dışarıyı izliyordum.
Emir:Mısra iyi mi? Ne oldu?
Yağmur:Bilmiyorum Emir şuan konuşmak istemiyorum.
Başını salladığında yol boyunca birdaha konuşmamıştık.
Melih..
Nil in gelmesi ile şaşırmıştım. Mısra nın gözlerindeki duyguyu okuyamıyordum. Nil masaya oturup her zamanki gibi konuşmaya başlamıştı. Mısra ya doğru bir soru yönelttiğinde Mısra bize doğru döndü. Cevap vermişti ama gözleri dolmuştu sanki. Ya da ben öyle görmüşümdür belkide. Nil dans etmemizi isteyen birşey söylediğinde onu dansa kaldırdım ama içimden gelmiyordu. Daha sonra Mısra ve Ateş dans etmeye başladıklarında içimde bir his vardı ama adını koymak istemiyordum. Ve buna kapılıp bağlanmakta istemiyordum. Ateş yanımıza gelip eş değiştirmeyi teklif ettiği zaman o çekimi hissetmiştim. Ama gerçekten istemiyordum.Mısra ellerimi tuttuğunda dans etmeye başladık. Gözlerine uzun bir şekilde bakarak ne hissettiğini anlamaya çalışıyordum. Gözlerinde hüzün vardı sanki ama anlamıyordum. Ellerini bıraktığında sanki hiç bırakmak istemiyor musun gibi bir his vardı içimde. Masaya geri dönmemizden kısa süre sonra Mısra sahneye çıkmıştı. Söylediği şarkıyı gözlerime bakara söylüyordu. Ve şuanki durumumuza çok uygundu sanki. Ben istemedikçe beni bu hissin içine çekiyordu sanki. Şarkıyı bitirdiğinde gözünden bir damla yaş düşmüştü ve sanki çok mutluymuş gibi gülümsemişti. İçimde ki his beni boğacak dereceye geldiğinde şuan gerçekleşen olayların içinde kalmıştım. Mısra koşarak dışarı çıktığında Yağmurda peşinden gitmişti .
Nil:Ne oldu bu kıza ya?
Emir:Bir bilebilsek bizde..
Ateş sinirli bir şekilde bana bakarken bende ona aynı şekilde bakıyordum. Sinirlerimi bozuyordu benim. Yağmur geri geldiğinde Emirle konuştu. Gitmeden bana doğru döndüğünde ona 'ne oldu 'dermiş gibi bakıyordum. Bana kızgın bir şekilde bakıp gittiğinde artık son noktaya gelmişti.
Masaya vurup ayağa kalktım ve dışarı doğru yürümeye başladım.
Nil:Melih! Nereye?!!
Melih:Nil evw dön işim var!
Arkama dönmedwn cevap verdikten sonra çıktım ve rahatlamak için sahile gittim. Kayalıkta ağlayan Mısra yı gördüğümde içimdeki farklı bir his kendisini göstermişti.
Yanında olmak istiyordum sanki. Ama içimdeki birşey buna engel oluyordu. Aslında mantıklı düşününce gitmemeliyim. İşi kazanıp şirkete geçmeliyim. Eğer içimdeki duyguya izin verirsem bunu başarı bileceğim sanmıyorum .Nil? Nil varken de bu pek mümkün gözükmüyor zaten. Eğer Nil den ayrılırsam babamlada aram bozulurdu. Şimdi düşününce ne çok engel var arada.. Peki bu engelleri aşmak istiyor muyum?
Oradan hızla uzaklaştım ve eve gittim. Eve girince içeride annemin yanında ağlayan bir Nil beklemiyordum.
Annem bana kızgın gözlerle bakarken Nil gülümsedi bana bakınca. Neden gülümsemesi sıcak gelmiyor du?
Melih:"Nil ben özür dilerim. Önemli bir isim çıkmıştı. "
Nil:"Biliyorum canım ama kalbimi kırdın biraz sanki."
Melih:"Yarın akşam ki Ateş in doğum günü partisine seninle gidelim ozaman hem sende daha iyi olursun belki ne dersin? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Butterfly Love
Teen FictionBazı insanlar şanslı olarak dünyaya gelirken bazıları ise şanslarını sonradan kaybedenlerdir. Mısra ve Melih şanslı mıdır? Yaşayarak öğrenmeleri gereken bir çok şey, hissederek öğrenecekleri bir çok duygu varken şans yanlarında olacak mıdır? Kelebek...