6. Co robi, by zwrócić na siebie twoją uwagę?

5.8K 319 17
                                    

Bellamy:

Gdy jesteś zapracowana, zapominasz o tym, co się dzieje dookoła ciebie. Bellamy nie lubi, kiedy go nie słuchasz i w takiej sytuacji po prostu się na ciebie obraża. Chłopak jest cwany. Jedynie bardzo solidna porcja uścisków i pocałunków może sprawić, że Bellamy ci odpuści.

Jasper:

Jasper wykorzystuje to, że czasem jesteś nieobecna z powodu pracy. Zadaje ci wtedy pełno pytań, na które w większości odpowiadasz " tak ". Nie zdając sobie sprawy z tego, że właśnie zgodziłaś się na oddanie swojej ulubionej porcji jedzenia, ty pracujesz dalej. Chłopak zanosi się wtedy śmiechem i łaskotkami sprowadza cię do świata żywych.

Monty:

Chłopak nie lubi, kiedy nie zwracasz na niego uwagi. Czasem celowo zajmujesz się czymś, by zmusić go do walki o twoje zainteresowanie. Jest wtedy taki kochany. Czułe słówka i masa pocałunków na twojej szyi to tylko przedsmak tego, co cię za chwilę czeka...

Lincoln:

Lincoln jest bardzo cierpliwy. Gdy jesteś czymś zajęta, on po prostu czeka, aż znajdziesz dla niego czas. Bywa i tak, że jednak dalej nie zwracasz na niego uwagi. Ten wtedy ze stoickim spokojem bierze cię na ręce i pomimo twojego protestu odciąga cię od pracy.

Murphy:

Gdy nie zwracasz na niego uwagi, ten zaczyna śpiewać. Robi to tak głośno i tak fałszuje, że jest ci za niego wstyd. Nie masz innego wyjścia i musisz się nim zainteresować. Murphy posyła ci wtedy łobuzerskie spojrzenie. Zrobisz wszystko, by ten znów nie zaczął śpiewać.  

The 100 - Preferencje i Imagify (Anulowano)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz