'Hoebedoel je waar heb je het over zaka?' 'Durf je dat nog te vragen? Stop met liegen!!' schreeuwt Zakaria nu. We zitten de rest van de rit zwijgend naast elkaar, het enigste wat door mijn hoofd ging is waarom Marwa zoiets zou doen, ik kon het gewoon niet geloven. Hij sluit zijn gsm aan en al snel speelt er een liedje van Ismo af. Ik zie dat Zaka aandachtig luistert naar wat er gezongen wordt en kijkt mij spijtig en verliefd aan, ik voel mijn wangen rood worden. Aangekomen bij Zakaria thuis gaat hij op de bank zitten en ik volg zenuwachtig zijn voorbeeld. 'Waarom ga jij snachts met boys chillen, ik dacht dat jij niet zo was Dounia waarom? Leg me dat eens uit?' Hij kijkt me zonder emotie aan niet wetend wat ik daar uit moest halen. 'Luister Zaka ik-...ik' begin ik stotterend 'Ik ben vanacht gewoon thuis geweest wollah maar ik had gewoon me gsm uitgezet omdat ik moe was en wou nadenken' hij kijkt me gefronst aan 'maar waarom zegt Marwa zoiets dan en waar moest jij dan zo nodig over nadenken?' 'Ik weet het echt niet waarom ze zoiets zegt, en ik hoorde gisteren van Marwa dat je..' Verder kwam ik niet 'Dat ik wat Dounia? dat ik geen normaal werk heb en dat ik drugs verkoop is dat wat je wilt horen' hij kijkt me met een blik die ik niet kan bijschrijven aan 'Ik had het gewoon niet verwacht meer niet' Hij kijkt me boos aan, loopt weg en gooit de deur in het slot en draait hem opslot. 'huh is die nou echt weg en de deur is opslot' fluister ik bij mezelf en bel hem een paar keer en merk dan dat het geen zin heeft en hij smst me dat hij bezig is en voor 9 uur thuis is en het was 5 uur 'pff dit moet ik weer hebben' Ik zucht diep en kijk om me heen en voordat ik het wist viel ik in slaap. Voorzichtig open ik me ogen. Ik voel dat ik gedragen word door Zakaria die me in bed legt en snel doe ik me ogen weer dicht en hij komt naast me op bed zitten 'wat doe je toch met mij Dounia' fluistert hij schor en kijkt verdrietig om zich heen. Dit brak me hart echt, hij heeft gewoon gehuild omg waarom weet ik niet. Ik ga voorzichtig recht op zitten voordat die dadelijk weer door flipt. Hij schrikt en draait zich om 'oww heb ik je wakker gemaakt dounia?' fluistert hij zacht. 'Nee nee' We blijven elkaar voor even aan kijken, zijn mooie groene ogen pfff die lippen denk ik bij mezelf, tot Zakaria bij me komt liggen. Shitttt! Ik staarde te lang. 'Sorry dat ik voorheen zo uit viel dat had ik niet moeten doen' hij kijkt me met een pruilmondje aan. 'Geeft niet ik begrijp het wel' even blijven we samen zo liggen 'Beloof me Dounia dat je je zelf niet laat verpesten en al helemaal niet door die Marwa ik hoop toch dat je in ziet dat ze jou gewoon genaaid heeft' Owjaaa Marwa ik was haar helemaal vergeten zij mag echt oprotten 'tfoe' zeg ik zacht. 'Dounia ik vraag je iets?' 'Ja komt goed in shaa allah' een beetje opgelucht geeft hij me een kus op me voorhoofd. 'Ik hoop het sunshine want je verdient zoveel beter dan dat' we praten gelukkig alles uit en gaan samen wat eten bij de frituur die nog geen 2 meter van zijn huis is, weer thuis aan gekomen bij Zakaria gaan we op de bank samen liggen en zetten een film op. Hij komt boven op me liggen en ik kreeg het er zeer benauwd van, hij kijkt me aan en begint me in mijn nek rustig kusjes te geven. Mijn gedachtes dwalen af naar 10 jaar geleden, ik kan het me nog herinneren als de dag van gisteren..
Flashback:
'Dounia ga met je neef Abdel mee boodschapen doen' roept mijn moeder van beneden. Met tegenzin liep ik de trap af, daar staat hij dan mijn kwelgeest. Hij loopt naar buiten en trekt me om de hoek, de bosjes in en begint dingen te doen die ik niet wou. Ik huilde en schreeuwde maar niemand hoorde me 'niks tegen mama zeggen je weet wat de gevolgens zijn eh lief nichtje' fluistert abdel rustig in mijn oren.Einde flashback
Ik schrik wakker van mijn gedachten en begin Zakaria van me af te slaan en begin als een gek te huilen. Zakaria kijkt me geschrokken aan en begint me te troosten wat ik maar niet toe wou laten.
Wat zou er gebeurd zijn met abdel 10jaar geleden? En wat gaat er gebeuren tussen zakaria en dounia?
Stemmenn!xxx