Deel 4

2.5K 137 4
                                    

'Je bent echt prachtig wist je dat al en dit zeg ik niet om je beter te laten voelen maar omdat ik het echt meen' fluistert Zakaria in mijn oor. Verlegen kijk ik hem aan en kijk dan met rode wangetjes weer weg. Nee ik kan niet verliefd worden op hem ik ken hem nauwelijks dacht ik in mezelf. Zakaria en ik gingen samen ontbijten, na het ontbijt heeft hij me netjes thuis afgezet. Rustig loop ik mijn straat in en gelukkig is het nog vroeg. Opeens hoor ik mijn telefoon afgaan Shit Marwa!! Ik was haar helemaal vergeten. Voorzichtig neem ik op
Ik: ja?
Marwa: waar ben jij?
Ik: ik ben al thuis, ik moest naar huis, mijn moeder belde' verzon ik maar snel
Marwa: ow okee, ik dacht al je was opeens weg.
Ik: ja sorry was echt dringend ik bel je straks safi?
Marwa: is goed schat doei. Tuuuuttuuut..... Eenmaal binnen zei mijn moeder gelukkig niks. Zakaria ging de hele tijd door mijn hoofd, dat kan toch niet zo snel ik ken die jongen net 2 dagen en wat zal hij wel niet van me denken? Gelijk blijven slapen ik had al gelijk spijt. Met die gedachte door me hoofd ging ik me douche en kroop ik weer even lekker me bed in. pieppieppiep Hoorde ik al 3 keer, voorzichtig opende ik mijn ogen het is al donker 'hoelang heb ik wel niet geslapen?' Fluister ik bijmezelf. Ik kijk op mijn telefoon, 2 sms'jes van Zakaria en een van mijn moeder. Die van Zakaria open ik als eerst 'Hey engeltje, wat ben je aan het doen je gaat de hele tijd door mijn gedachte xx' Ik bloos helemaal van zijn smsje haha 'Leef je nog? Je zal wel in slaapgevallen zijn. Sms me als je wakker slaapkop.' Haha ik lach zachtjes inmezelf, ongeduldig? Sms hem terug 'Hey, ja ik was inderdaad in slaapgevallen, was echt moe. Wat ben je aan het doen?x' En nog een sms van mijn moeder waar in staat dat ze vanavond niet thuiskomt, fijn voor de mededeling. Een diepe zucht onsnapt 'wat ga ik vanavond doen?' Op dat moment gaat de beltoon van mijn telefoon af.
Zakaria
Ik: ja?
Zakaria: hey lieverd, wat doe je?
Ik: ik ben gewoon thuis verveel me en jij? Zakaria: ik ben gewoon in de buurt, heb je zin om wat te gaan eten met ze 2tjes?
Ik: uuuh ja is goed hoor, hoellaat?
Zakaria: ik moet nog even wat doen en dan haal ik je rond 9 uur op.
Ik: okee tot zo.
Zakaria: doei schat. Tuuuuttuuut
Ik trek mijn kledingkast open en bedenk wat ik aan ga doen. De zenuwen gieren door me lichaam heen, ik kan niet wachten tot ik bij hem ben. Ik kies voor een zwarte spijkerbroek met een gekleurd hemdje uit mijn kast en kleed me om. Nog even snel wat mouse in me haren en ready to go. Ik draai een rondje voor de spiegel en keur me zelf goed. Op dat moment komt er een smsje van Zakaria binnen waarin staat dat hij er is. Ik ren naar beneden en trek me schoenen en jas aan. Verlegen loop ik naar de auto toe en stap ik in. 'Sooow je ziet er goed uit' hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en begint te praten. 'Ik vind je echt een leuke meisje en ik wil niet dat je denkt dat ik je gebruik. Je bent alles wat ik in een meisje zoek teminste wat ik tot nu toe heb gezien' Ik sta helemaal versteld en weet niet wat ik moet zeggen en lach voorzichtig naar hem, een warm gevoel overspoelt me. Aangekomen bij een klein restaurantje in het centrum stappen we samen uit. De avond verliep perfect het was supper gezellig. Onderweg naar huis vraagt Zakaria of ik mee ga naar zijn huis. Zou ik gaan ofniet mama komt vanavond toch niet thuis "is goed" Dagen gingen voorbij we hadden het echt leuk samen. Ik ging naar school en zag Marwa regelmatig en ging dan de stad in of wat eten met der, en in de avonden zag ik Zakaria weer. Toch begon ik me af te vragen waarom steeds zo laat, wat deed hij de hele dag en waarom mocht ik nooit naar hem toe in de middag?

Omslag is Marwa

Waarom denken jullie? Laat me weten hier beneden xxx

In De Handen Van Een DrugsdealerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu