We liepen naar boven, zo te horen waren Marwa en Rachid er al. We kwamen binnen, keek om me heen en ging verlegen op de bank zitten. "Waarom ben je zo stil schat?" vraagt Marwa "Nee niks ben gewoon een beetje moe" Zakaria komt naast me zitten en kijkt me lief aan en draait zich weer om naar de tafel en gaat een joint draaien. Marwa en Rachid zitten samen op de bank druk in gesprek zoals gewoonlijk. Gezellig denk ik sarcastisch bij mezelf. Verveeld pak ik de afstandbediening en kijk ik wat er op tv is. Zakaria draait zich om 'Vertel eens wat doe je in het dagelijkse leven' vraagt hij nieuwsgierig. 'Uhm niet veel ik zit nog op school en ik werk bij de kruidvat en jij?' hij lacht 'ik zit niet meer op school en ik werk niet, wat wil je nog weten?' Ik wil nog iets zeggen maar ons gesprek werd verstoord door een nokia beltoon. 'Ik kom eraan' is het enige wat hij zei. 'Ey Rachid ga jij even je weet wel en dan ga je gelijk langs de nachtwinkel een fles halen' Rachid bromt wat en staat met tegenzin op. Iets in me zegt dat er iets niet klopt maar ik laat het er gewoon bij. Rond 12 uur in de nacht zaten Zakaria en ik op de bank, Rachid was al terug gekomen en is met Marwa samen wat gaan eten. Zakaria en ik hebben uren gepraat alsof we elkaar al jaren kenden, we waren de tijd helemaal vergeten en waren samen in slaapgevallen. s'Ochtends schrik ik wakker naast hem 'O mijn god, ik ben gewoon in slaapgevallen' zeg ik zachtjes. Zakaria draait zich om ' Goeiemorgen schoonheid, heb je lekker geslapen?' Vraagt hij slaperig. 'ja gaat wel dit had echt niet mogen gebeuren, waar is Marwa?' Vraag ik paniekerig. 'Doe eens rustig die zal wel bij Rachid in bed liggen je hoeft je echt niet te schamen hoor.' Antwoord hij geschrokken. 'Ze ligt bij Rachid in bed en ik moet rustig blijven? Waar slaat dit nu op!' Hij stelt me gerust, ik weet niet waarom maar hij doet iets met me en het voelt fijn gek genoeg.
Omslag is Dounia
Het belooft spannend te worden!
Blijven lezen en stemmen damesss xxx