18. August, 1889
MUŽ ZAVRAŽDIL VLASTNÚ ŽENU
Dňa 14.8.1889 sa v rodinnom dome našlo telo mŕtvej ženy, ktorá zomrela na následky poranenia hlavy. Identifikovaná bola ako Jaquelin Greenwitchová. Polícia sa vlámala do domu po anonymnom hovore, ktorý mal podozrenie na domáce násilie v rodine Greenwitchovcov. Žena bola v ôsmom mesiaci tehotenstva, dieťa sa podarilo zachrániť. Po mužovi sa pátra. Ak by ste videli podozrivého, ohláste to na miestnej polícii. Hľadaný má približne 182 centimetrov, čierne vlasy, tmavé oči a fúziky.
5. Máj 1918
MATKA SKORO UBILA SYNA NA SMRŤ
V meste... sa odohrala tragická dráma, keď Sandra Greenwitchová prišla vyzdvihnúť svoje dieťa zo školy. Svedkovia tvrdia, že matka na syna kričala kvôli známkam a následne ho začala biť dáždnikom. Chlapec kričal od bolesti a tak sa okoloidúci rodič rozhodol zasiahnuť. Bolo to chlapcove jediné šťastie, Sandra Greenwitchová bola v amoku a bola by schopná svojho syna zabiť. Chlapec bol následn udelený do otcovej starostlivosti. Sandru našli o niekoľko dní obesenú v záhrade jej domu.
11. November 1955
V RODINNOM DOME SA NAŠLI ŠTYRI MŔTVOLY
Poslednýkrát, kedy videli rodinu Greenwitchových pri živote, bolo na nedeľnej omši. Nikto zo známych nemal podozrenie na problémy v rodine alebo v práci. No napriek tomu sa v dome tejto na pohľad idylickej rodinky našli štyri mŕtvoly s podrezanými zápästiami. Polícia má podozrenie, že mohlo ísť o vraždu. Jediným, kto prežil, je batoľa Theon Greenwitch.
21. Január 1980
ŽENA ZABILA SVOJHO MUŽA SEKEROU NA DREVO
Údajne Katerine Grenwitchová konala v sebaobrane a obrane svojich detí. Theon Greenwitch mal sexuálne obťažovať svojich dvoch synov a manželku biť. Akô dôkaz poskytla Katerine blednúce modriny, čo polícia uznala ako uľahčujúcu okolnosť. Pôjde do väzenia na 15 rokov bezpodmienečne. Synovia sa dostali do starostlivosti matkinej sestry.
30. December 2001
ĎALŠIA TRAGÉDIA V RODINE GREENWITCHOVÝCH
Z piatka na sobotu minulého týždňa sa v rodinnom dome Greenwitchových ozývala streľba. Polícia prepátrala miesto činu a zistila, že vystrelené boli tri guľky, žiadna z nich však nezasiahla žiadneho člena Greenwitchovcov. Podľa susedov sa z domu v osudný večer rozliehal krik, manželia sa zrejme hádali. O hodinu na to sa ozval prvý výstrel. Po vypočutí Melanie Greenwitchovej, majiteľke miestneho ústavu pre psychicky chorých ľudí, sme sa dozvedeli, že jej muž Gregory Greenwitch sa ju pokúsil zabiť, rovno pred očami ich trojročného syna. Žena ho v sebaobrane napadla, pri čom muž vystrelil ďalšie dve guľky naslepo. Tesne minuli malého chlapca, ktorý v šoku sledoval svojich súperiacich rodičov. Melanie Greenwitchovej sa napokon podarilo siahnuť na kuchynský nôž a dobodala svojho muža. Hrozí jej 20 ročné väzenie.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Smoke and Mirrors
Mistério / SuspenseBola to chyba. Nikdy som sa mu nemala prihovárať. Copyright © 2016