Până când alarma asta nenorocita ma trezeste din somnul meu dulce .
Vrând sa mai stau încă 5 minute sa dorm imi dau seama ca e prima mea zi de liceu si nu vreau sa întârzii.
Ma ridic din pat inca adormită si ma duc sa imi fac rutina de dimineață.
După ce termin imi iau conversi cobor până in bucătărie îmi iau un măr si plec.
In 15 minute sunt in curtea liceului , ciudat pt ca liceul nu e foarte aproape de casa mea si in plus am mers pe jos.După jumatate de ora in care am ascultat toate balivernele spuse de director intrăm in sfarsit in clase.
Datorita faptului ca acest campus e mare am întârziat putin.Cand am dat sa intru in clasa ma lovesc de cineva si astept sa cad.Din fericire pentru mine m-a prins repede daca nu as fi fost pedepsita .
Intru imi cer scuze si ma asez in banca .
Datorită faptului caam intrat ultima a trebuit sa ma asez in ultima banca de la geam.
După ce o ora de plictiseala trece pot sa merg acasa .
Dar din nefericire pentru mine cand ies pe poarta liceului o vad pe Adriana urcandu-se in masina iubitului ei .
Ma vede si imi face cu mâna nimic mai mult si pleaca .Iar fata mea se inundă de lacrimi pentru ca stiam ca mi-am pierdut cea mai buna prietenă.
Nu mai țin cont de nimic si incep sa alerg din nou .La o intersecție ma prinde cineva de mână si ma oprește.
El:Tu esti nebună?
Eu: Ce vrei ?
El:Nu ai vazut ca vine masina.
Eu: Da-mi drumul la mana si lasa-ma in pace .
Imi trag repede mâna si o iau la fuga până ajung acasa unde intru direct in camera mea si încui usa.La media este Mario
CITEȘTI
Alis
Teen FictionAlis este o tocilara care pe băncile liceului are parte de multe întâmplări neplăcute dar si plăcute