9

107 2 1
                                    

A venit si vacanta de iarna si cum am luat note foarte bune la teze ai mei mi-au plătit o vacanta la munte de 2 săptămâni  si am fost însoțită de Mario băiatul sefei mamei mele.
Pana sa il cunosc in excursie  credeam ca e cel mai increzut  om din lume.Dar am descoperit ca pot avea incredere in el si ca imi e prieten.

Azi e prima zi de scoala de după vacanta de iarnă. De abia astept sa o revăd pe Delia .Nu v-am spus dar ma prefac de o luna si jumatate  ca sunt prietena Adrianei ,dar am rugat-o pe Delia sa îi fie prietena buna.

Am ajuns la scoală de 5 minute si o tot caut pe Delia .Am fost in clasa ,la cantina ,la baie , in curtea scoli dar ea nu era nicăieri .Ma duc in sala de sport si le vad pe Adriana si Delia îmbrăcate in costume de majorete dansand. Atunci imi curge o lacrimă pe fata si imi explodează in cap tot felul de gânduri (Ce i-a facut ?De ce mie ? Imi va mai fi prietena ?)
Am luat-o la fuga pana in clasa si m-am învoit zicând ca imi e rău .
Am luat-o la fuga pana acasa si m-am încuiat în camera un am ascultat melodia mea preferată plângând pentru ca stiam ce se va intampla .
Adriana o poate schimba încât ea nici sa nu isi amintească de mine ,desi acum e prea tarziu sa o pot  avea pe Delia din nou  😔😳
După 20 de min imi suna telefonul era Mario
Eu:Alo
El:Ai pățit ceva?
Eu:Ma doare putin capul si am venit acasa
El:Ai tu ceva
Eu:Nu am nimic serios
El: Nu te cred , dar trebuie sa închid ca vine profa vorbim mai tarziu .pa
Eu:pa😧

    AlisUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum