4

164 5 1
                                    

Noaptea a trecut atât de repede încât nici nu am putut sa ma liniștesc.
Întru in baie ma uit in oglindă si îmi dau cu apă pe față pentru a ma calma.Imi fac rutina si ma îmbrac.
Cobor in bucătărie îmi iau un măr si ies pe usă.
In scurt timp ajung la liceu .Ma opresc în fața porti liceului si incep sa țin pe fata un zâmbet fals , desi tot ingandurată sunt.
Intru in clasa apoi ma asez in banca mea si incep sa ma uit pe geam ,pana cand simt o mână asezată pe umărul meu .
Ma întorc si vad băiatul de ieri si nu stiu ce vrea.
Eu: Vrei ceva ?
El:Da
Eu: Ce?
El: Sa imi spui ce ai ?Ieri era sa te calce mașina si in parc erai foarte trista
Eu:Nu e treaba ta Mario !
(aparent Mario e coleg cu mine )
El: De ce te comporți asa ?
Eu:Scuze dar nu vorbesc cu străini .
După aceasta conversatie plec in curtea liceului în speranță ca nu o sa incep sa plâng .
Ma asez pe o bancă si langa mine s-a asezat o fata cu ochelari care dupa cate observ era una din tocilarele scolii .
Eu:Hey
Ea:Bună
Eu:Ai pățit ceva pari abatuta?
Ea:Când esti considerat tocilar atunci toata lumea se ia de tine.
Eu:Desi nu am fost in situatia ta inteleg ce simti.
Ea:Delia
Eu:Alis
Ea:Încântată.
Eu:Si eu.Te rog sa ma scuzi trebuie sa ma duc in clasa Am ora de Română
Ea:Sper sa ne mai întâlnim. Pa
Am ajuns in clasa la timp si ma asez din nou in banca .Gândul meu a rămas tot la acea tocilara .Ma gândeam cum e sa fi marginalizat doar pt ca esti bun la învătat.
După terminarea orelor plec spre casă linistită. Desi am vazut-o din nou cu Adry nu am mai plâns de loc pentru ca am înteles ca prieteni la nevoie se cunosc .
Adry mi-a arătat ca prietenia noastra nu a contat .Toate momentele alea s-au dus în momentul in care si-a facut un iubit .Aparent e atat de nebună dupa el încât uita ca mai are si prieteni

    AlisUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum