14

97 2 0
                                    

E in sfarsit weekend  Si magandesc sa ies pe undeva ,dar nu stiu unde .
Si cred ca voi face mai tarziu o scurtă plimbare in parc .Desi
parcul e vazut si revăzut ,dar simt ca atunci cand intru in el fac un pas inainte spre viitor.
Ciudat.....iar ciudățenia prea de dimineata face rau .
In fine....sa lăsăm asta am lucruri mult mai importante de facut .Asa ca ma pun din nou la somn .

Ma trezesc la 12:00 ma duc imi fac rutina .
Ma pun in pat imi pornesc playtist-ul preferat si incep sa fredonez .
Am stat sa ascult playtist-ul pana la capăt si cand ma uit la ceas era 16:30 .
Imi fac un dus ma schimb si plec spre parc .Având in vedere ca parcul e la 5 min distanta de casa mea  deci voi ajunge repede.
Ajunsă in parc merg ce merg si ma asez pe o banca.
In timp ce imi puneam castile in urechi vad 2 fete care merg imbratisate .In acel moment ma gândesc cum ar fi sa am si eu asa prieteni 😟, pe fata mi se prelinge o lacrimă după care incep sa plâng .
Plâng timp de 20 de min in continuu si am ajuns sa stau cu capul in poala.
Langa mine se așezase cineva si in pusese mâna pe umăr .
Ridic capul si langa mine era Alex .
El:Ce ai ?
Eu: Nu am nmc 😢
El:Ai tu ceva .Nu plângi degeaba
Eu:Asa e .Dar nu contează fac iti spun sau nu
El: Poți avea incredere in mine
Eu:Deabia vorbim si atunci numai despre proiect si imi ceri sa am incredere in tine ?
El:Am exagerat si cu proiectul,dar stiu ca vrei o nota mare asa ca ma străduiesc sa iasă bine.
Eu:ok .Si ce vrei acm de la viata mea?
El:Sa stiu ce ai 
Eu:Mi-as dori si eu sa am o prietenie adevarata ca a lor 👉👭
El: inteleg
Atunci ma cuprinde intr-o îmbrătisare care ma mai linisteste putin ce-I drept ,da e ciudat .
După ce ne desprindem din acea îmbrătisare ma ridic si fug spre  casa iar in urma mea Alex.
Ma opresc  si îi zic :
Lasa-Ma sa ma liniștesc! Nu ma mai urmări 😭
El ramane blocat acolo iar eu ajung acasa in pat cu capul in perna.😔

    AlisUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum