6

139 5 1
                                    

După seara trecuta ma simt mult mai bine .Nu  credeam ca voi trece peste faptul ca am fost oarecum abandonată de cea mai buna prietena .Dar daca m-a lăsat balta poate nu a fost atât de buna prietena cu mine.
La scoală astăzi am ajuns la timp din fericire pentru ca mi-a dat Delia mesaj ,daca nu dormeam si acum.
După plictisitoarea ora de desen eu si cu Delia iesim in curtea liceului pentru ca nu aveam de gand sa irosim o pauză degeaba.Dar chiar atunci începeau problemele .
Adriana:Hey Ali!
Eu :Ce vrei ?
Adriana:Mai nou esti tocilara ?
Eu:Nu stiam ca am o viata asa interesantă încât voi sa vorbiti de ea.
Adriana:Ha ha ce sa zic
Ma întorc si plec de langa ea si iubitul ei .
Adriana :Unde te duci soricel ?
Am lasat-o sa vorbească singura si am plecat cu Delia in clasa.
Eu:Scuze ca te-a facut tocilara
Ea:Lasă ca sunt obisnuită.
Eu: Nu e vorba de obisnuintă ,ci ca ei sunt absorbiți de egoul lor si nu stiu de cine sa se ia prima dată.
Ea:E adevarat ,dar nu ai de la cine sa ai pretenții
Eu: Nu îmi vine sa cred cum mi-am irosit pauza
La nici doua minute după ce intru in clasa se si suna .
                         ***

Orele au trecut repede dar inca nu imi vine sa cred la ce  gesturi s-a pretat Adriana .
Gândurile imi sunt întrerupte de telefon .
Eu :Alo
Adriana:Hey tocilar-o
Eu : Ce vrei ?Tema ?
Adriana:Pot sa imi fac si singura temele
Eu:Daca negi asta nu te face mai deșteaptă sa sti
Adriana:Bună gluma am uitat sa rad.
Eu:Spune ce vrei ca nu am timp
Adriana:Pai ,vreau sa iti fac o propunere
Eu: Sti ca vorbesti degeaba ,nu ?
Adriana:Ce zici sa uităm de tot ?Te pot face populara ceea ce vrei de mult
Eu:Nu am nevoie de ajutorul tau si nici de propunerile tale .Prietenia noastra s-a terminat atunci cand ai uitat de ea.
Adriana:Gandeste-te bine
Eu:Nu vreau . Sunt eu tocilara dar am prieteni adevărați ceea ce tu nu o sa ai nici in o sută de vieți Pa!
După ce am încheiat conversația mi-am băgat castile in urechi si am iesit la o plimbare  prin parc .
Una din cele mai linistite seri pentru mine .

    AlisUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum