10

121 2 5
                                    

E marți o alta zi neagră din viata mea . A doua oară cand un prieten ma părăseste. Pur si simplu ma lăsa balta după atata timp .De ce tocmai eu am acest ghinion ?
Am ora de desen si am o ora "de somn" ,o ora in care pot sta linistita.De restul orelor ce pot zice au trecut repede si au fost super usoare.
Pe drumul spre casa Mario nu ma lăsa in pace cu intrebarile lui stupide .Pana la urma ma saturasem de atate intrebari si am tipat la el
VREAU SA FIU SINGURA ACUM !

Am fugit spre casa crezând ca voi scăpa de el  ,asa a si fost .Dar nu am scăpat de apelurile nenumărate.Mi- am inchis telefonul si m-am pus in pat la somn .
După 3 ore de somn m-am trezit in sfarsit dintr-un somn asa dulce. Mi-am deschis telefonul  si am vazut o grămadă de apeluri de la Mario si m-am gandit sa clarific lucrurile.
Eu:Alo
El:In sfarsit .Ce ai de esti asa tristă ?
Eu:Pai...
El:Ce?
Eu : Pai ...Eu si Delia nu mai suntem prietene
El: Asta era
Eu : Stiu ca e ceva minor pentru tine , dar mie mi se intampla a doua oară si nu e usor
El:Imi pare rău pt tine
Eu :Da...
El :O sa te las sa te linistesti .Ne vedem maine la scoală .
Eu :Pa
El: Pa
După ce am clarificat lucrurile cu Mario m-am schimbat si am iesit la o plimbare de seara .Cu castile in urechi ma uitam in jurul meu de parca ar fi ceva nou ceva nemaivăzut de mine ,dar erau aceleasi locuri in care am copilărit si am crescut .Acum parca au alta culori si sunt diferite.
Va multumesc ca imi citiți cartea .
Si mi-as dori sa imi scrieti parerile voastre despre carte .
Pwp Noapte buna

    AlisUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum