Bilmezdim ki o gün hayatımın alt üst olucağını ... bilmezdim
Ben Hazem. Hazem Kıran.
Lise 4 e geçtim.
Henüz on sekiz yaşındayım.Annem Nermin kıran ,babam Mehmet kıran
Annem bir mağazada kasiyer babam ise avukat düz bildiğiniz avukat.
O gün kordonda yürürken telofonum çaldı...
Arayan; Ezo... Ezo benim en yakın arkadaşım arkadaşlıktan öte kardeşim merak ettim sabahın 7 sinde niye beni aramıştı ki oda annemin çalıştığı mağazada satış uzmanıydı. Yani yaz nedeniyle birikim yapmak için çalışıyordu .
Normalde oda benimle aynı sınıftaydı. Her neyse telofonu açtım .Hüngür hüngür ağlıyordu.Ne olmuştu ki ağlıyordu.Sordum"Ezo neden ağlıyorsun"?Zar zor konuşmaya çalışarak"Hazem ...Hazem annen"..." Ne annem mi?Ne oldu anneme cevap ver Ezo ne oldu."
"Hazem annen kaza yaptı.Yan yani yaptık annen baygın uyanmiyo araba hurda başım kanıyo. Na na pıcam bilmiyorum."
Ne annem kaza yapmıstı üstelik yanında Ezo vardı .Gözlerim den yaşlar dökülmeye başamıştı bile...
"Ta tamam ben geliyorum .Ambulansı ara. Nerdsiniz?
"Şey hep gittiğimiz büfe de onun biraz ilerisi Çabuk gelllll!!!"
Zaten oraya yakındim pek zaman geçmeden kalabıla doğru koşarak geldim kalabaliktan içeri girdiğimde
annemin heryeri kanıyordu Ezo ağliyordu ve bende öyle babam gelmişti. Ve ambulansta annemi hastaneye kaldirdik 4 saat boyunca ameliyattaydi. Herkes gelmişti üstelik
teyzem amcam dayım halam dedem ninem hepsi hepsi burdaydı.ve istee
doktor. Doktor çıkmıştı.Yüzü asıktı .
"Başıniz sağolsun .Hastayı kaybettik."
dedi. DUR BİR DAKİKA...HASTAYI KAYBETTİK Mİ?Ben donmustum adeta buz kesilmiştim.olduğum yerde ağlıyordum. Babamın ağıtıyla ve ağlama sesleriyle irkildim. Etrafıma baktım herkes deliriyor adeta... Ezo yanımda ağlıyr babam karşımda bağırıyor ben ben ne yapayım.. . .
annemi artık toprağa verdik evde yas var misafirler falan filan Misafirlerin arasında bi erkek görüyorum siyah saçlı biraz çekik gözlü beyaz tenli
içeri giriyor karşima oturuyor ve
"Ben Kerim kaya. Baban babamın arkadaşıymış. 19 yaşindayim herneyse tanışma faslını bırakalım
ben gerçekten çok üzüldüm.Allah rahmet eylesin."Şaşkındım . Çünkü affalamıştım . Yakısıklıydi gençti iyidi yani iyiydi...
Kerim 'denÖnümde hafif kumral saçlı mavi gozlü beyaz tenli bir kız duruyordu üzgündü her halinden belliydi şaşkındı belli ki beni beklemiyordu daha önce ısmini duy muştum fakat karşılaşmamıştım onunla...
Açıkçası bende büyülenmiştim kıza
çünkü çok güzeldi uzun saçları vardı belini aşmıştı. Bana cevap vermedi öylece yere bakıyordu.Ben boğazımı temizlemiş gibi yaptığımda bana dönüp"Şey sağol. "demeyle yetindi .
utangaçtı anlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Papatyam...
RomanceBu kadar sevmemeliydim onu... Bu kadar alışmamalıydım. Onun kollarında acı çekerek ölüceğimi bile bile sarıldım ben ona... Tutundum,düşledim sevdim Ben onu hiç olmadığım kadar çok sevdim. Üzgunüm sevgilim ölüm girdi aramıza.