...

45 2 2
                                    

Lanet olsun... Yere bakakaldım öylece beni kolumdan çekiştirdiğini gördüğümde ona baktım arabasıyla duvarın arasına geçtik bir anda "Şimdi önümde dur ki kızlar benim muazzam vücudumu görmesin."dedi ben de "Pekala."diyiverdim hemen o tişörtün altında neler yatıyormuş be vay vay vay analar neler doğuruyor
Salak mıyım ben ya kendimime geldim tamam iyiyim.Oda iyi o yani baya iyi .
Herneyse tişörtünü çıkardıktan sonra kendide arabadan bir tişört aldı ve giydi kendi tişörtünüde büstiyerimin üstüne giydirdi usulca daha sonra ben sınıfa gittim oda bir sigara daha yaktı.
Sınıfa girdiğimde Ezo Efe ile konuşuyordu sanırım onları ayrlamalıyım Efe bizim sınıfta Ezo onunlayken çok mutlu oluyor Efe'de öyle Efe beyaz tenli kumral saçlı kahverengi gözlü hiperaktif diyebileceğimiz bir çocuk Efe biraz hareketli Ezo ise sakin durgun bir çocuk olduğu için birbirlerini tamam lıyorlar .Evet evet ben bunları ayarlamalıyım.
Yanlarına gittim Efe kalktı hemen kendi sırasına geçti.Ezo da önüne döndü yüzündeki gülımseme hala solmamıştı."Ayarlıyım mı seni."dedim Efe'yi göstererek.Kızarıverdi hemen "Yaaa saçmalama ."dedi
"Tamam ."dedim bende uzatmayarak.
Tenefüste Kerim 'in yanına gittim genellikle Evren'le takılıyordu. Boynuna sarıldım.Evren güldü"Ne gülüyon ."dedim."Tişörtün yakıyo ."dedi gülmeye devam ederek"Onu Kerim'e borçluyum ."dedim imayla.Oda güldü"Bende senin tişörtünü evde unutmana borçluyum."dedi Kerim hahhahhah çok komik dimi.Telofonu çaldı Kerim 'in çıkardığı vakit aldım elinden hızlıca neee Leman 'mı açtım."Ne var"
"Ooo Hazem ben Kerim ićin aramıştım ama."salak mı la bu kız."Buyur Leman noldu."dedim yumuşak ses tonumala ."Kerim 'e ver Hazem "dedi bana.Kerim 'de şaşkındı."Kim ."dedi ama söylemedim."Neden aradın .Kerim yok."dedim hızlıca ."İyi o zaman dediği adamı hallettik söyleyiver."ne dediği adammı.Telofonu kapattım.Kerim e dondüm "Dediğin adamı halletmişler."

Beyaz Papatyam...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin