Benim için Katil olmuş

40 3 2
                                    

"Dediğin adamı halletmişler."
"Ne "dedi bana kaşlarını çatarak "asıl benim sormamm lazım ne demek bu."sakinleşti bi anda "O adamı öldürttüm."
"Ne nasıl.Sana inanamıyorum Lanet olsun." okulun ortasında öylece bağırıyordum ve Kerim e binlerce kez küfür ediyordum. Lanet olsun"Bunun Leman 'la ne alakası var .Çabuk söyle ."
Kaşlarını çattı.."Bana bağırma."dedi gokleri inletir sesiyle.Lanet olsun gözlerim doldu hemen çünkü ben tam bir bebeyim..
"Sence burda söylicekmiyim."
dedi ve kolumdan tutup arabasına bindirdi gözyaşlarım benden bağimsız akmaya devam ediyordu.Bir ormana gelmiştik.Yürumeye basladık.

           ***  *** *** ***  *** ****

Şuan yatağımın üstundeyim ve bögurerek aģlıyorum nolmuş biliyormusunuz meğer Bizim Kerim le Leman birde Evren birde  İklim diye bir kız bunar çeteykiş oy ben nerle giden oyyoyy lanet olsun bunu bana yaptıgına inanamıyorum. Hadi Kerim yaptı Evren nasil yapar tam bir kandırıkćıların arasında kalmış bir kedi yavrusuyum lanet olsun 
Babam da bir gelip sormuyor bu kıza ne oldu diye öfff öfff telofon sesini duyunca burnumdaki sumükleri peçeteye  sürüp telofonu actım "Ne oldu." acaba kim tabi kide Kerim..
"Aglıyomusun"
"Sanane ."
"Bir daha aglarsan seni bir odaya kilitlerim ve birlikte olmeyi bekleriz nedersin."  ahha manyak çıktı lannneet olsun."İyi fikir derim.Alıskınsindir sen zaten adam öldürmelere.hı."
"Hala ne tribindesin öldurtmesem yine gelicekti."
"Lanet olsun öldürmen gerekmezdi anladinmı beni ayrica siz beni kandırdınız.Lanet olsuun.Senďen nefret ediyorum."
"Boşversene."ve telofon kapandı.Bu adam delirmiş resmen lanet olasica tamam artik uyumam gerek ..
Sabah uyandıgimda gozlerim fena şekilde şismisti ve bilin bakalım üstümde kimin eli vardı Ezo.nun inanamiyorum sanaırim okula gec kaldım ve benim canım arkadaşım yanımda kalmıştı uyandım ve elimi yüzümü yıkadım bugün okula gitmeyi hic düsünmuyordum çunku halsizlikten ölmek üzereydim.Siyah renkteki elbisemi giyip ezonun üstüne atladım bir kufür mırildan dıgını duydum.hihiihii "Napıyon Hazem kudurdunmu.."
"Öff kalk aciktım ben"
"Tamam lanet bebe geliyorum.."
aşagi inip.kahvaltıyi hazır ladım babam çoktan gitmisti.Ezo da asagi indiginde kahvaltımızi yaptık ve Ezo nun zorlamalariyla okula gittik.Cok direnmistim ama basaramadım ne yazik ki ..

Beyaz Papatyam...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin