Off napmıştım ben.Kerim bana doğru mübarek dövücekmiş gibi geliyordu"sen köstebeklik yapmaya utanmıyonmu kızım.Ne işin var burda .Herşeyi duydun demi.Off LANET OLSUN"Eveeeet son kelimede bağırmıştı ama öyle böyle değil resmen tarzan gibi.Ayrıca kolumdan tutmuştu artık korkmaya başlamıştım .Masada duran vazoyu aldı ve yere çarptı."Aaahh ayağım"vazonun kırık parçaları ayağıma saplanmıştı .O acıyla yere yayıldım.Kırık resmen saplanmıştı ve büyüktü.Ağlamaya başladım "Saďece yardım etmeye çalışıyordum"dedim canım çok acıyordu.Ayağım çok kanıyordu"Lanet olsun "deyip beni kucağına aldı .Zaten hastanedeydik .Bacağımdaki camı çıkarmata başladılar.
Kerim'ďen
"Lanet olsun niye böyle bağırıyor Evren"
"Niye mi?Kızın ayağına koskoca cam girdi.Ondan bağırıyor olabilir mi?""Lanet olsun yine canını yaktım.Niye durdurmuyorsunuz olum beni?"
"Kapa çeneni artık"
Doktor çıkmıştı içeriye girdiğimde ağlamaktan gözleri kızarmış bir Hazem gördüm .Üstelik hala ağlıyordu yanına oturup"Özürdilerim"dedim.Lanet olsun bana hala bağırmıyordu .Kızmıyordu.Oysaki şimdiye beni karakola vermiş olmalıydı.Ama o"önemli değil"dedi
Yemin eďerim bu kız MANYAK.
Ayağına tam 6 dikiş atılmış.Benim yüzümden ...ama hala özürdilerim...
Lanet olsun...
Ona sanırım değer veriyordum.Ah ne saçmalıyorum.Belki ,belki değer veriyorum offf....Bilmiyorum bilmiyoorum...Bu kız bendeki devreleri yaktı. LANET OLSUN "Telofon numaranı ver. Yardıma ihtiyacın olursa herhangi, bir konuda ararsın."dedim.Oda benim numaramı istedi .Verdim."Gıtmek istiyirum"deyince .Evren ile birlikte kolunu tutup araya bindirdik.
Onu eve bıraktıktan sonra bende kendi evime gittim .Hastalığım ilerlemişti.Bunun için yardıma ihtiyacım vardı ve Hazem ben sakinleştiririm demişti.Lanet olsun bu kız napıyor.Kendime kahve yaptım ve odama çıktım.Bu arada benim ayrı evim var .Fazla sinirlenince ailemede zarar veriyorum .Bu yüzden.
...................Aldığım kitabı okumaya başladım.zaten 40 sayfamı ne kalmıştı.Onu okudum.Ve uyudum.Hazem'den♡♡
Eve geldiğimde Gurur ve Önyargı kitabımı aldım.Okuma ya başladım
yarım saat okuduktan sonra ödevlerimi yaptım.Daha sonra dinlenmek için aşağı indim.Kendime
bir tabak meyve hazırladım.
Kapı sesi çalınca irkildim.Kapıya doğru ilerledim .Gelen babamdı babamın yemesi için bir şeyler hazırladım.Daha sonra babama iyi geceler dileyip uyumaya gittim ama uyuyamamıştım aklımdan çıkmamıştı... O...Kerim.
Dayanamadım bir budalalık yaptım.Ona mesaj attım
Gönderilen:Kerim
"Napıyosun"
Gönderen:Kerim
Napcan.😠😠
....
al işte odundan ne beklersin
Gönderilen:Kerim
Hiç
Gönderen:Kerim
iyi beni rahatsız etme o zaman
....
odun bildiğin kuru odun büyük odun
ODUN ODUN ODUUUUUUUN
Gönderilen :Kerim
Tamam
...
daha sonra mesaj atmadı bende biraz test çözüp uyudum
________________
(İyi okumalar...😄😄😄)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Papatyam...
RomanceBu kadar sevmemeliydim onu... Bu kadar alışmamalıydım. Onun kollarında acı çekerek ölüceğimi bile bile sarıldım ben ona... Tutundum,düşledim sevdim Ben onu hiç olmadığım kadar çok sevdim. Üzgunüm sevgilim ölüm girdi aramıza.