Capitolul 1: "Începutul"

209 14 35
                                    


BUNĂ. MULȚUMESC CĂ AȚI DECIS SĂ ÎMI CITIȚI CARTEA. VOIAM DOAR SĂ VĂ ROG SĂ NU VĂ OPRIȚI DIN CITIT DOAR PENTRU CĂ NU VĂ PLAC PRIMELE 6 CAPITOLE. SUNT SCRISE CU UN AN IN URMĂ CÂND AVEAM ALTĂ MENTALITATE ȘI ALT VOCABULAR ȘI ACUM M-AM REAPUCAT SĂ O SCRIU. SCRISUL DEVINE MAI BUN PE PARCURSUL TRECERII CAPITOLELOR. MERSI <3

-Domnule Styles astăzi aveți repetiție cu trupa, veți inregistra cântecul "If I could fly" de pe noul album, "Made in the AM". Astfel veți avea o pauză între orele 13:00 - 16:00 şi apoi veți avea o ședință foto pentru coperta cd-ului albumului împreună cu Niall Horan, Louis Tomlinson şi Liam Payne.
-Mulțumesc Megan. Poți sa pleci acum.
Am zile atât de încărcate.Nu regret nimic din faptul ca am devenit cântăreț insa știu că mi-aș dori o pauză de la stres uneori. De multe ori simt ca îmi ignor prea mult familia și prietenii din cauza carierei.
Ziua mea astfel a început cu cântecul. Am întârziat pentru că cd-ul ni s-a şters şi a trebuit să îl așteptăm pe directorul casei de discuri.
Am mâncat pe la 14:00, la  Tgi Friday's așa cum obișnuiesc în fiecare început de săptămână fiindcă e restaurantul meu preferat.
Am ajuns acasă astfel trântindu-mă puțin în pat după atâtea ore de stat în picioare. Am căzut lat în pat din cauza oboselii şi telefonul m-a trezit. Am realizat ca intarziasem la ședință o oră şi aveam 10 apeluri de la Louis. M-am îmbrăcat repede şi am zbughit-o în mașină conducand până la studio.
Fotograful era furios şi într-un fel, îl înțelegeam. Așa că am pozat repede după care am primit un telefon de la spital. Mama fusese internată. M-am dus iute la spital şi mi s-a spus că i-a venit rău. Am intrat în salon, dar mama dormea şi am vorbit cu doctorul. A spus că are o tumoare pulmonară avansată. Nu după mult timp, o asistentă a venit în salon.
-Bună ziua. Doctorul mi-a spus că a făcut investigații şi se pare că e nevoie de o operație costisitoare.
-Nu conteaza banii. Vreau doar ca mama să fie bine.
Așadar mama a făcut operația, am lăsat-o câteva zile în spital sa se recupereze şi mi-a spus că s-a împrietenit cu asistenta medicala, Hannah. Am vorbit cu ea şi mi-a zis că mama i-a povestit toată viața ei în doar câteva ore.
Din păcate, când am fost să o vizitez pe mama...
/\^/\^/\^/\^/\^/\__________________

Two Directions | Momentul Despărțirii | HS ff |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum