Pur și simplu nu mai aveam cuvinte. Tineam la Hannah foarte mult şi nu aveam de gând să renunț la ea atât de ușor. Nu-l voi lăsa pe Jacob să stea în calea iubirii noastre.
Mă gândeam toată ziua la ea, în mintea mea stăruia numai zâmbetul ei şi asta mă scotea din minți. Voiam foarte mult să o văd, să o sărut.
Am decis să merg să vorbesc cu ea...Am ajuns la casa ei şi am început să vorbim.
-Bună Harry. De ce ai venit? Ți-am spus că nu vreau să ai probleme din cauza mea.
-Oh Hannah. Hai sa gandim ca niște adulti. Pe bune nu o să am niciun fel de problemă. Ce mi-ar putea face? Te rog. Îmi e foarte dor să te sărut, să-ti văd zâmbetul.
-Atât? Doar să mă săruți? Deși recunosc că nici mie nu mi-a fost ușor fără tine. Simt că o parte din mine a plecat. Însă e mai bine așa. Nu vreau sa-ti distrug cariera şi nici să te supăr. Sper să mă poți înțelege.Tin la tine și de aceea te las liber.
-Te rog. Vreau să fim din nou împreună. Vreau să ne creem amintiri şi să reclădim încrederea dintre noi.
-Am nevoie de ceva timp să mă gândesc însă sper că voi putea face alegerea corectă. Şi Harry nu e doar asta. Ce se va întâmpla atunci când vom vrea un copil? Sau atunci când vei fii în turnee? Îți dai seama cât de greu îmi va fi fără tine?
-Te implor, mai gandeste-te. Nu îmi pot imagina viața fără tine.Nu vreau să te pierd.
-Știu. Nici eu nu vreau asta.
-Scuze, trebuie să răspund la telefon.
-Du-te.
-Ce e Jacob?
-Ce mai vrei acum?
-Peste 1 oră să fii la studio, ai un contract de publicitate de semnat.
-Ok, voi fi acolo.
-Hannah, eu trebuie să plec, trebuie să mă duc la muncă, te rog mult sa te mai gândești.
-Asa o sa fac.
M-am urcat în mașină, conducând spre studio, unde se afla managerul nostru care ținea in mâna un contract ce spunea ca mă voi întâlni cu Kendall Jenner pentru publicitate.Era impresionant. Contractul oferea 3 miliarde de dolari.
-Nu.Nu voi semna contractul.
-Harry tu ştii ce înseamnă 3 miliarde de dolari?Știi?
-Da, știu ce înseamnă.
-Dacă nu vrei 3 miliarde de dolari atunci ce vrei?!
-O vreau pe ea. O vreau înapoi şi am pierdut-o doar din cauza ta.
-Am mai discutat despre asta şi nu ai dreptul să....
-Rahat, Jacob! Te dau în judecată!
Am condus nervos către casă. Cine se crede să-mi interzică... Mă suna.
-Ce căcat mai vrei Jacob?!Ți-am zis ca nu o să renunț la ea!
-Harry, gata! Ai semnat un contract! Şi o sa-l respecți!
I-am închis telefonul în nas şi toată noaptea am căutat punctul slab al contractului. Era 7 dimineața.L-am sunat pe Jacob şi i-am spus să vină la mine să discutăm.
-Bună Harry. Sper că ti-ai revenit la normal.
-Și încă nu știi cât. Am citit contractul ăsta toată noaptea.
-Oh,nu.
-Şi până la urmă ceva mi-a atras atenția.Capitol mai lung..^.^
CITEȘTI
Two Directions | Momentul Despărțirii | HS ff |
FanfictionPoate că a fost soarta. Ori poate că ea a fost acolo în momentul oportun. În momentul când el avea nevoie de alinare. Ce se întâmplă totuși atunci când cariera stă în calea iubirii dintre ei? Vor rezista ei tuturor obstacolelor? Ori vor renunța, rec...