Capitolul 4 : "Obstacolul"

83 8 1
                                    

După o lună...
-Harry? De ce te-ai trezit așa devreme?
-Scumpo trebuie să plec, ne vedem la prânz, am pauză între 12 şi 14 şi voi veni acasă. Îi zic Hannei şi o sărut scurt.
Am plecat la casa noastră de discuri şi m-am întâlnit cu Liam şi Niall care erau acolo deja.
-Omule,pe unde ai fost zilele astea? Nu te-am mai văzut deloc.
-Liam... Cum să mă vezi când am acasă cea mai frumoasă femeie din lume?Hannah e iubita mea acum.
-Poftim?! Spun Louis și Managerul nostru în același timp.
-Harry.. Ai incurcat-o .Spune Niall. Noi plecăm.Liam mă duce la restaurant.
-Candace, adu-mi contractul. Cel pe care Harry l-a semnat. Poftim, deschide la pagina 5 paragraful 3.
-Nu mă voi implica în nicio relație sentimentala pe tot parcursul contractului cu casa de discuri decât în cele pentru publicitate în ele implicându-se doar vedete.
-Hai Jacob! Nu-mi poți face asta!
-Harry, tu știi ce se va întâmpla atunci când lumea va afla? Îți dai seama cât va dăuna carierei tale?
-Aici nu e vorba de cariera mea fiindca pun pariu că nu-ti pasa de mine ci e vorba de profitul pe care îl vei pierde tu.
Ajung acasă abătut. Nu știam ce să fac, dacă să îi spun sau nu Hannei despre ce s-a întâmplat.
-Am ajuns!
-Bună! Ce s-a întâmplat? De ce ești asa trist?
-De unde știi că sunt trist?
-Te cunosc!
-Hannah, casa de discuri nu e de acord ca noi să fim împreună.
-Poftim? De ce?
-În contract scrie că nu putem să ne implicam în relații sentimentale decât cu vedete.
-Harry, nu vreau sa-ti fac probleme. Sunt o ghinionista dintotdeauna şi nu o să stau să ți se întâmple ceva din cauza mea. Îmi pare rău. Nu putem fi împreuna.

Two Directions | Momentul Despărțirii | HS ff |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum