Capitolul 2 : "Pierderea"

143 15 4
                                    

Nu puteam să cred că persoana pe care o iubeam cel mai mult, nu mai e. La înmormântarea ei, eram tot plin de lacrimi. Hannah a venit și ea. M-a ajutat puțin să trec peste şi mi-a povestit tot ce i-a spus mama. Amintirile pot spune că mi s-au revărsat toate în minte. Am început să plâng amintindu-mi de toate momentele din copilărie.

 Am început să plâng amintindu-mi de toate momentele din copilărie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Fără niciun fel de speranță în suflet, am plecat spre casă. Noaptea nu am putut să dorm.Am sunat-o pe Hannah deoarece ea era singura care mă putea alina. Singura care îmi putea vindeca rănile.

Am vorbit toată noaptea. Mi-a spus că a copilărit într-un orfelinat așa că îmi înțelegea durerea şi înțelegeam şi eu ce dura a fost viața cu ea. Fiind crescut nici în lux dar nici în sărăcie pot spune că am avut o situație financiară buna, dar îmi imaginez ce a pățit ea...
Așadar am vrut să o cunosc mai bine. Am chemat-o la mine acasă pentru cină după ce m-am întors de la repetiții următoarea zi.
-Mulțumesc de invitație...
-Sper că te vei simți bine în seara asta. Şi... spune-mi despre tine.
-Ei bine, am fost adoptată la 7 ani.Familia mea adoptiva s-a purtat întotdeauna foarte bine cu mine deoarece mereu am fost eminenta la scoala și eram copilul ala mai retras,care atunci când ceilalți alergau de rupeau podeaua, eu stăteam in micul meu colț, de asta am dat la medicină. Pasiunea mea dintotdeauna a fost desenatul. Când eram mai mică făceam diferite peisaje iar acum am început sa schițez, doar ca un hobby, diferite articole vestimentare. Dar destul despre mine. Spune-mi despre tine.Care este de fapt povestea din spatele gropitelor ? Din spatele ochilor tai verzi?
-Mereu mi-a plăcut să cant. Nu doar fiindcă aveam voce ci pentru ca atunci când cântam simțeam o emoție de neexplicat. Eram într-o altă lume,pe un alt tărâm. Am și o soră mai mare Gemma iar părinții mei sunt divorțați.
-Îmi pare foarte rău.
-Știu. Am avut o perioadă în care m-am izolat complet din cauza divorțului părinților mei.
Seara a decurs liniștit, vorbind și discutând despre viața noastră și impartasindu-ne sentimentele.

Two Directions | Momentul Despărțirii | HS ff |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum