-2-
lux sunucuları bağlandı
DNA eşleşmeleri yapıldı
Hafıza eşlemesi ve genetik hafıza kopyalandı.
Toprak Elçi hafıza verileri yükleniyor...
Simülasyon hazır.Toprak Elçi
Türkiye (2021)
Yaş 22Toprak elindeki valizi kenara koyup banklardan birisine oturdu. Tüm bunların olduğuna inanmıyordu. Tek başına kaldığına inanamamıştı. Gözyaşlarını elindeki mendile silip tekrar etrafa baktı. Gecenin bu vaktinde kimsenin olmayacağının farkındaydı. Kısa siyah küt saçlarının üzerindeki toz pembe beresini düzeltti. Kışın başları ve hava fazlasıyla soğuktu. Ellerini ovuşturdu. Anıları bir bir gözünün önüne geliyordu. Sıcak yuvası, ailesi, çocukluğu, annesinin ölümü, babasının birkaç gün içinde bir mektupla terk edişini...
Kimsesiz kaldığını anlaması için müneccim olmasına gerek yoktu. Evlerine gelen icra memurlarıyla kala kalmıştı. Artık elinde bir valiz eşyası, bilgisayarı ve telefonuydu. Ne birikmiş parası vardı. Ne de gidecek bir yeri... Anne ve babasından başka kimsesi yoktu. Akrabalar, arkadaşlar... Hiçbiri. Nasıl birisiydi kendisi? Yapayalnız ve bir başına kalacak kadar içine kapanmıştı böyle.
Üzerindeki montunu düzeltti. Burnu soğuktan üşümüştü. Elleriyle burnunu kapatıp ısınmasını sağladı. Bundan sonra ne yapacaktı? Nereye gidecekti? Ne iş yapacaktı? Elinden bir iş gelir miydi ki? Cebinde durmakta olan telefonunu çıkardı. Bir süre gözleri ekrandaki yazılara odaklanmaya çalıştı.
Lux sunucu bağlantısı
Kurulum yüklenmesi %91Gözlerini kırpıştırıp bir müddet ekrana baktığında, neler olduğunu anlamaz bir şekilde başını sağa sola sallayıp gözlerini ovuşturdu. Yorulmuş olmalıydı. Kilit ekranındaki babasıyla olan fotoğrafı yukarı kaydırıp hızla ekrana düşen bildirimle birlikte bildirim çubuğunu aşağıya kaldırıp haber başlığına baktı.
SON DAKİKA! KAYBOLAN İNSANLARIN SAYISI ARTIYOR!
Bu insanlar nereye gidiyor?
İki hafta önce sabah saatlerinden itibaren ünlü Becker İnşaat Şirketinin varisi yirmi bir yaşındaki Christian Becker'dan haber alınamamıştı. Bugün yapılan görüşmelerden sonra Lucy H. adlı bir tanığın ifadesiyle bir anda ortadan kaybolduğu ortaya çıktı. İngiliz polisleri harekete geçti.
Fakat bu kaybolan kırk dokuzuncu genç. Hükümet kaybolan çocuklar için araştırmalarını sürdürüyor. Halkın tepkisi ise çok büyük. Tepkilerini dile getirmek için bugün meydanda bir yürüyüş gerçekleştireceklerini bildirdiler.
Haberin devamı için...
Toprak başını kaşıyıp etrafına baktı. Ne tuhaf bir haberdi. Kendisinin hiç böyle haberleri takip ettiğini görmemişti. Bir anda ekrana düşmesi garipti. Sakince derin nefes aldı. Uykusu gelmişti ama burada uyumanın tekinsiz olduğunu biliyordu. Nereye gidecekti? Ne yapacaktı? Bilemiyordu. Hiç böyle bir duruma düşmemişti ve hiç böyle durumda olan birisiyle karşılaşmamıştı. Etrafta tek bir canlı yoktu ama içindeki ürperti gitmiyordu. Toprak beresini düzeltti ve LW marka telefonunu cebine koyup ellerini ovuşturdu. Hava gittikçe soğumaya başlamıştı. Ya da ona öyle geliyordu. Dişleri takırdıyordu. Gözleri puslanmıştı ve bir anda giden elektrik ile sokak ortasında karanlıkta kalmıştı. Gözleri karanlığa alışırken ışık kaynağı arayan gözleri etrafı taramaktan çekinmiyordu. Derin bir nefes aldı. Oturduğu bankta karşısında uçan parlak kelebeğe baktığında gözleri bir müddet onun izlediği yolu takip etti. Kelebeğin ardında bıraktığı ışık çizgileri gözleri önünde harmonik bir şekilde hareket ederken, elini atsa dokunacak olan kelebeğe dokunmaya kıyamıyordu. Eli istemsizce havaya kalktı ve parlak kelebek parmağının ucuna konup kanat çırpmaya devam etti.
Telefonunun cebinden yansıyan yanıp sönen ışığıyla, gözlerini telefonundan ayırdı. Boştaki eliyle telefonunu aldı. Ekranda beliren yazılara takıldı gözleri.
Yükleme tamamlandı.
DNA eşlemesi ve hafıza aktarımı tamamlandı.
Toprak Elçi karakteri yükleniyor...
Oyuna Hoş Geldin Savaşçı
Kelebek parmaklarının ucundan uçup giderken bedeni hissizleşmeye başladı. Elindeki telefon yere düşerken bedeni de onunla birlikte yere düşmüştü. Bedenindeki his kaybıyla birlikte gözlerini kapattı.
Hata tespit edildi.
Yanlış DNA etkileşimi...Hata tespit edildi.
Toprak Elçi hafıza sekansı tekrar başlatılıyor...Zihnin soğuk duvarları sonuna kadar açılırken, bilinçsiz yatan kız derin bir nefes alarak gözlerini açtı. Üzerindeki beyaz kıyafetlerle etrafını algılamaya çalıştı. Yavaşça yattığı yerden doğruldu. Kimdi kendisi? Düşündü biraz. Bembeyaz ortama baktı. Sakinleşmeye çalıştı. Toprak Elçi, evet ismi buydu. Yavaşça ayağa kalkmaya çalıştı. Etrafına baktı. Beyaz duvarlar içerisinde açılan kapılara baktı bir süre. Beklemek istemesine rağmen ayakları onu bile isteye götürüyordu. Yavaş adımlarla yaklaşıyordu açılan kapılardan birisine. Bankta oturan kız, bu kendisiydi. Toprak Elçi, evinden ayrılmak zorunda kalmış bir kızdı. Diğer kapıya gitti. Kendisini evinde bulduğu mektubu okurken görüyordu. Babası onu bir mektupla terk etmişti. Diğer tarafta evine gelen adamların olduğunu gördü. Onu zorla evinden çıkaran icra memurlarını... Bir diğerinde annesinin ölümünü tekrar gördü. Diğerinde yaşayamadığı çocukluğunu gördü. Pencere kenarında oturup seyrettiği çocukları gördü. Ayakları onu götürmeye devam ediyordu.
Açılan kapıda gördüğü adama baktı bir süre. Onu hiç görmemişti. Böyle bir anısı hiç olmamıştı. Neydi şimdi bu? Hayalleri mi? Onunla evlendiği zamanı gördü. Bu adam hayalindeki kişi miydi? Diğer kapıda masa başında otururken gördü bedenini. Bu da hep hayal ettiği iş miydi? Diğer kapıya ulaşmaya çalıştı. Gelen kahkaha seslerini dinlemeye başladı. Onun sesi diğerlerine karışıyordu. Mutlu olduğu kısma bir türlü ulaşamıyordu.
DNA yeniden eşlendi.
Fiziksel form oluşturuluyor.Toprak Elçi (Seviye 1; Can 1)
Oyuna Hoş Geldin Savaşçı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dijital Kule
Science FictionLilith W. Oyun sunar... Sanal Gerçeklik platformuna hoşgeldiniz. Bu oyunda tüm üstün yeteneklerinizi konuşturmanızı istiyoruz. Sizlere yeni bir şans vaad ediyoruz. Bir kurtuluş... Bu oyunda kurtulmanız için bol şans dileriz. Tüm hakları saklıdır...