-5-
"Efendim bir sorunumuz var?"
Anthony önündeki hologramı eliyle bir tarafa itip farklı bir dosya açtığında içeriye giren kişiyle başını kaldırdı. Onu hatırlıyordu geçen gün ona revirin kamera kayıtlarını getiren birimin güvenlik şefiydi. Anthony onun ne diyeceğini çok iyi biliyordu ve rolüne fazlasıyla iyi hazırlanmıştı. Hiç kimseye güvenemezdi özellikle de olanlardan sonra. Anthony başını ekrana çevirmeden önce adamın yaka kartına baktı ve ismini öğrenmiş oldu.
"Nedir sorun Bay Brien?"
Adam patronun soğukkanlı olmasını anlayabiliyordu. Özellikle de son yaşanan Toprak Elçi karakteri faciasından sonra ipleri sıkıca kavrayıp eline almıştı.
"Efendim revir kayıtlarını tutan birimin tüm çalışanları bir gece de öldürülmüş."
"Ne saçmalıyorsun sen? Yoksa o günkü revir kayıtları sadece bende değil miydi?"
Anthony hızla ayağa kalktı ve adamın yanına doğru ilerledi. David Brien ne yapacağını bilemez bir şekilde karşısındaki patronuna bakıyordu.
"Hayır efendim, sadece sizdeydi. Başka bir kayıt olmadığını biliyorum."
"O zaman ne diye öldürüldüler. Her şeyi istiyorum, bu işin peşine düşün. Bunları araştırın eğer ortalıkta bir kayıt varsa bana getirin."
"Peki efendim!"
Anthony sinirli ifadesini adam çıkana kadar sürdürmüştü. Kapının örtülmesi ile birlikte ceketini düzeltip, yüzüne düşen saçlarını eliyle geriye doğru yatırdı. Uzamış kirli sakalları arasında yanağını kaşıdı. Her şey üst üste geliyordu. Yerine oturdu ve telefonuna gelen mesaj ile yüzünde hafifçe gülümseme belirdi.
Her şey tamam.
Telefonu kaldırıp çekmecesine attı. Hemen ardından dev ekranda oynatılan oyunun kule dövüşünü bitiren ve tekrar işine dönen Hale Engi'ye baktı. Ardından ekrandaki kayıt bir anda Toprak ve Ares'e dönmüştü. Neler hissetmesi gerektiğini bilmiyordu.
Kapının tıklatılmasıyla olası düşüncelerinden kurtuldu. Agatha ile içeriye giren karakterlerin gelişiminden sorumlu kişiye baktı. Cesare Brown, tüm oyunculara yüklenecek savunma ve saldırı simülasyonlarını hazırlayan yetkin kişiydi. Tomoe oyuna ilk giriş yapanların başındaydı ve Japon kökenli olması, ona yüklenecek yetenekler içerisinde o bir samuray kadar etkin kılıç kullanırken, bir ninja kadar sessiz ve çevikti. Güç bakımından ona oldukça cömert davranmışlardı ve o kendisini geliştirmeye devam ettikçe bu yetenekleri de gelişme göstermişti. Şimdi ise karşısında neden bu adamı gördüğünü merak ediyordu.
"Bana gelip size bildirmesi gereken önemli bir konu olduğunu beyan etti efendim."
Agatha gözlüğünü düzeltip durumu açıklayınca Anthony koltuğunda geriye yaslandı ve Cesare'nin ne söyleyeceğini merak ediyordu. Elindeki tabletiyle ekrana birkaç veri yansıttığında üstteki karakter modeli ve ismine baktığında bunun Toprak Elçi olduğunu anlamıştı.
"Seni dinliyorum Cesare."
"Efendim, size gösterdiğim veriler fark etmiştirsiniz ki Toprak Elçi'nin verileri ve karakter analizleri. İlk başta baktığımızda hiçbir sorun yok görünmüştü. Sistem ilk başta hata vermiş ama sonrasında bir nedenden dolayı sistem karakteri eksik verilerle tekrar oluşturmuş."
"Yani ne demek istiyorsun?"
"Verilen hata, karakterin gelişiminin tamamlanmamasından dolayı idi. İlk hatayı vermesi bu nedendendi. Yani Toprak Elçi karakterine herhangi bir dövüş simülasyonu eklenmedi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dijital Kule
Science FictionLilith W. Oyun sunar... Sanal Gerçeklik platformuna hoşgeldiniz. Bu oyunda tüm üstün yeteneklerinizi konuşturmanızı istiyoruz. Sizlere yeni bir şans vaad ediyoruz. Bir kurtuluş... Bu oyunda kurtulmanız için bol şans dileriz. Tüm hakları saklıdır...