3.kapitola

48 3 0
                                    

Sobota

Celý tyždeň prebehol rovnako vstať , ísť na brigádu ,prísť domov a napísať text a isť spať.
Dnes keď už je sobota tak nič z toho nemusím no okrem vstávania a spania. Dnes pôjdem nakúpiť potraviny a potom si chcem upratať no a zajtra pôjdem na nejaký večierok . Pozvala ma naň Kika vraj to je nejaká menšia oslava nového albuma a keďže som nej písala texty tak som pozvaná . Krstiť cedečko jej má krstiť nejaký spevák ale že nie je Slovenska . Som veľmi zvedavá kto to bude čo ak Peťo ? Ale nie nebuď naivná -hovorí moje vnútro.

Vstala som z postele a postavila sa pred zrkadlo a to čo som videla bola hrôza a samozrejme som to bola ja . Opláchla som si tvár a vyčistila som si zuby . Keď som doma tak sa nemaľujem.Vlasy som si rozčesala a dala do drdole tak mi je predsa najpohodlnejšie . Obliekla som si tepláky a čierne tričko . Na raňajky som si dala cerealie s mliekom a kávu ale to už je samozrejmosť . Zobrala som si tažku ,peniaze ,mobil a kľúče obula som sa a zankla byt . Zišla som dole schodmi a zašla do malých potravín hneď vedľa bytovky.

Pozdravila som sa milej pani predavačke ,zobrala som si košík a začala doň hádzať potrebné veci . Mlieko,chlieb ,vajíčka ,syr ,toaletný papier a nejaké koreniny . S nákupom som prišla k pani predavačke a začala mi blokovať všetky veci . Pri blokovaní sa ma niečo pýtala "Ako na brigáde ?"
"Ide to teta ."
"Tak super potom ."
Potom som už išla platiť . Povedala som dovidenia a už som išla . Došla som domov a začala vykladať nákup . Navarila som obed . Uvarila som si už aj na zajtra takže kuraciu polievku a rezne zo zemiakmi a išla som upratovať. Povýsavala som ,utrela prach ,pozmývala som a nakoniec som dala prať . Za dve hodinke som mala hotové veď to je malý byt . Potom sa najedla a rozhodla som sa ísť prejsť . Poprechádzala som sa . Pršla som domov akurát mi doprala práčka tak som išla povešať prádlo .

Do večera som pozerala telku a potom sa rozhodla ísť spať a predtým som sa išla osprchovať . Vošla som do sprchy a užívala som si ten úžasný pocit padania vody na moje telo . Úplne som sa uvoľnila a začala som rozmýšlať nad životom . Ako dlho budem mať túto brigádu čo ak ma vyhodí . Čo ak keď nebudem mať kde pracovať tak nebudem mať kde bývať . Dokonca nemám nikoho kto by ma k sebe zobral možno Katka ale tú som od Utorka nevidela .
A láska na tú neverím v láske som sa zmýlila už dvakrát .

Potom som už vyšla zo sprchy ,usušila sa a obliekla do pyzamka . Ľahla som si a hneď zaspala veď predsa zajtra ma čaká zaujímavy deň.

Hi tak som tu . Táto čaať je dlhšia lebo som sa trocha rozpísala . Dúfam že sa Vám páčila . V ďalšej časti bude večierok s menšim prekvapením . Možno ju pridám ešte dnes ale neviem ešte . Ďakujem Vám za každý read ,vote a komentár veľmi si to vážim . A ďakujem za 40 reads .
I love you everyone so much . 😘😘

Šťastie mi (ne)prialo?Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt