21.kapitola

6 2 0
                                    

Konečne mám Peťa pri sebe. Neskutočne mi chýbal . Keď som sa s ním mohla znova rozprávať ,znova ho objať ako keby sa znova vyplnilo prázdne miesto v mojom srdci . A to miesto patrí len a lem jemu . Myslím si ,že pár dní by mal byť doma a ešte oddychovať tak ho nechám . Práve zaspal . Aké zlaté . Prikryjem ho dekou ,aby mu nebola zima .

O hodinu neskôr

"Zuzka ?"

"Áno ?"

"Chýbala si mi ."

"Aj ty mne . Veľmi . Strašne som bála ,čo bude s tebou ďalej . Aj keď ti lekári nedávno nádej . Ja áno . Stále som verila . Pretože ty si silný."

"Ľúbim ťa ."

"Aj ja teba ."

Rozhodla som sa  ,že poupratujem kým Peťo oddychuje . Potom som navarila a naložila na tanier . Medzitým sa Peťo zobudil a tak som ho zavolala najesť .

"Je to výborné ako vždy ."

"Ďakujem ."

"Inak jeden deň tu bol Lukáš a pýtal sa či neviem ako ti je a čo bude so skupinou a tak . Nebál by si sa mi ozvať ?."

"No to je pravda . Asi by som mal . Úplne som na to zabudol . V Tom strese a tak podobne som na to úplne zabudol . My sme mali spolu naplánovať ďalšie koncerty . "

"Donesiem ti telefón ."

"Ešte ,že ťa mám ."

Potom zavolal Lukášovi a dost dlho sa rozprávali . Myslím ,že si dohodli aj nejaké stretnutie .
Ja som si zatiaľ zapla telku .

"Známy český spevák Peter Lexa sa prebral z kómy a je zdravý a šťastný doma .Uvidíme kedy bude schopný znova koncertovať."-ozvalo sa z telky ,z nejakých správ .Ta telka je dobre informovaná.-pomyslela som si.

Peťo dotelefonoval a prišiel za mnou .
" Peťo si stihol byť v telke ."

"Ako to?"

"No hovoriki ,že si doma . A či budeš ešte koncertovať."

"Oni inak informovaní."

"To teda ."

Tu som with nová časť😄.Dúfam ,že páči 😊.

Btw.ten song hore je úžasný 💖
I love everyone💖
❤❤❤❤Aďa❤❤❤❤❤

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jan 04, 2018 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Šťastie mi (ne)prialo?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang