Pondelok
Peťov pohľad
Zuzka je úplně úžasna a krásná holka . Je mi jí hodně líto . Musí pracovat jen aby měla co jíst a na zábavu nemá čas a ani peníze Dokonce nemá ani rodinu . Jsem rád že jsem jí mohl potkat . Není jako každa fanynka ,která jenom chce podpis a fotku . Ona si chtěla jenom popovídat .A je tady jěšte jedna věc píše nádherné texty inspirace má hodně . No nic musím už jít na koncert v Praze .
Zuzkin pohľad
Vstala som s veľmi dobrou náladou . No kto by aj po takomto krásnom dni nemal. Sice idem na brigadu a musím si zasa nadrobiť kvôli koncertu stále mám úžasnú náladu .Vykonala som svoju každonnenú rannú rutinu . Obiekla som si bodkované tričko a žlté nohavice ,keď už mám ten šťastný deň. Na raňajky som si dala cereálie s mliekom a capuccino . Do ruksaku som si nahádzala všetky potrebné veci a mohla som ísť . Na zastávke som ako vždy stretla Katku . Všetko som jej vyrozprávala tešila sa so mnou aj keď ona Peťa veľmi nemusí . Nastúpila som do autobusa a sadla som si dopredu . Zapozerala som sa do krásnej prírody všade okolo . Na mojej zastávke som vystúpila a kráčala do práce . Prezliekla som sa sadla za pokladnu a začala blokovať .
O siemej večer som skončila . Zajtra si ešte si musím nadrobiť 2 hodiny aby som v stredu mohla ísť na koncert .
Už som doma a som veľ.i unavená chcem začať na nových textoch pre Kiku ale dnes to asi nedám . Išla som si dať rýchlu sprchu ,vyčistila som si zuby a odlíčila som sa . Na večeru som si nedala nič ,pretože som na jedenie mala len chlieb . Zajtra musím ísť na nákup . Zobrala som si telefón pozrela som si sociálne siete a potom som sa už iba preniesla do krajiny jednorožcov (no čo jednorožci sú super .)Hi tak je tu nová časť . Táto bola trocha nudnejšia . Bol tam aj Peťov pohľad ako som Vám sľúbila . V ďalšej časti bude už koncert .
Ďakujem za každý vote ,read,komentár veľmi si toho vážim .
I love you everyone so much .
A veľmi sa Vám ospravedlnujem ale neviem veľmi dobre Česky tak snaď to tak nevadí.