Pohľad Peťa
Som veľmi rád že môžem byť cele dva týždne so Zuzkou . Ja vlastne ešte ani neverím že sme spolu že môžem vidieť ako smeje ako je šťastná . Variť vie úžasne tie palacinky boli vynikajúce také dobré som ešte nejedol.
No samozrejme okrem mamkiných ale tie už som nejedol dlho. Mám pre ňu pripravených pár prekvapení ,pretože bude mať narodeniny . Nehovorila mi sice kedy ich má ale videl som jej občiansky preukaz .
Mám pre ňu darčeky tak dúfam že sa jej budú páčiť keďže neviem aký má vkus .
Dnes presnejšie neplánujem nič ale chcem navariť obed nebude taký dobrý ako by ho varila ona ale tak snáď sa poteší . Ale musím to spraviť tak aby tu nebola ale to už nejako vymyslím .
"Peťo volala mi kamarátka že mi che niečo osobne povedať a či by som k nej nemohla o hodinku dojsť."
"A kde býva tá kamarátka ?"
"No tu v Prahe ale je slovenka."
"Dobre a treba ťa tam odniesť?"
"Nie ja pôjdem autobusom."
"No tak to určite nie ja ťa odveziem ."
"No dobre teda idem sa prezliecť a zachvíľu som tu ."
"Dobre."
No tak toto je úžasna príležitosť na to aby som navaril obed.
"Už som tu láska môžme ísť ."
"Tak ty si rýchla ."
"Ja nikdy niesom pomalá v chystaní sa ."Odniesol som ju ku kamarátke a ešte som zašiel do obchodu po nejaké suroviny . Rozhodol som sa že navarím syrom a šunkou plnený rezeň a hranolky k tomu nejaký zeleninový šalát a bude hotovo .
Za 2 a pol hodiny to bolo .
Prestrel som stôl vybral som šampanské a poháre a bolo všetko hotové .Pohľad Zuzky
Monika je moja dlhoročná kamarátka a nemala som ani trocha tušenia čo odomňa môže chcieť . Peťo ma k nej odviezol a ponáhľal sa domov ani neviem prečo .
Monika ma privýtala a potom sme sa rozprávali keďže sme sa dlhšie nevideli. Mali sme si čo povedať . Keď sa dostala k téme ,prečo ma zavolala tak mi oznámila že som pozvaná na jej svadbu a môžem si so sebou zobrať aj svojho fešáka o ktorom som jej už povedala . Bola som šťastná že na mňa nezabudla a zavolala ma jej svadbu . Má byť o tri týždne.
"A potrebuješ s niečím pomôcť?"
"Mám to už naplánované ale jednu vec by si pre mňa mohla spraviť ."
"Jasné no hovor čo ."
"Tak vieš neviem si vybrať jedlo na slávnostnú hostinu tak či by si nepomohla ."
"Jasné môžeš so mnou rátať a kedy pôjdeme ."
"Budúci týždeň v štvrtok o 14:00 sa stretneme u mňa a ďalej už nerieš ."
"Dobre prídem ale už by som asi mala ísť za Peťom ."
"Jasné Zuzi choď takže vidíme sa paa."
"Paa ."Potom som už nasadla na najbližší autobus na našu ulicu a bola som doma .A tam ma čakalo veľké prekvapenie Peťo navaril obed a na stole bolo aj šampanské a usmieval sa do ucha k uchu .
"Ako si prišla?"
"Autobusom "
"A prečo si dmi nezavolala aby som prišiel po teba ."
"Chcela som ísť autobusom ."
"Ach láska ."
"A toto tu je úplne nádherné ďakujem ."
"To je maličkosť pre moju princeznú ."
Najedli sme sa a popíjali pri tom šampanské .
"A láska ?"
"Áno"
"Monika no teda tá kamarátka u ktorej som bola nás pozvala na svadbu ."
"Nás takže aj mňa"
"Áno a ja nemám šaty ."
"Tak to napravíme a kedy že je .?
"O tri týzdňe ale budúci štvrtok jej idem pomôcť vybrať jedlo."
"Aha a ak chceš môžeme ísť zajtra na nákupy ,pretože ani ja nemám oblek mám ale potrebujem nový ."
"Dobre môžme ."
"Super ."Hi dneska taká dlhšia časť ,ptetože sa od zajtra začína školský rok a chápete učenie a tak . Vstúpila nám tu nová postava . Dúfam že sa Vám časť páčila a ďakujem za každý like ,read a vote veľmi si to vážim .
I love you everyone so much .😘😘😘