4.kapitola

62 4 1
                                    

Nedeľa ráno (večierok )

Ráno som vstala dosť skoro ,pretože som chcela byť perfektné pripravená. Postavila som sa z postele a vošla som do kúpeľne . Dala som si sprchu ,vyčistila si zuby a učesala vlasy . Dala som si ich zatiaľ len do vysokého copu potom si ich trocha upravím . Ešte som sa ani nelíčila .Samozrejme som sa obliekla ,obliekla som si len tepláky a tričko . Išla som do kuchyne a na raňajky som si spravila volské oko a k tomu tentokrát iba čaj . Nemala som na kávu nejak chuť . Večierok má byť o 13:00 teraz je 8:00 . Napadlo mi že by som mohla upiecť nejaký koláč suroviny snáď mam .
Mala som doma vajíčka ,múku ,prášok do pečiva , cukor a kakao . Upiekla som jednoduchý kakaový koláč na vrch som ešte poukladala trocha ovocia a bolo hotovo . Už je 11:30 . Zjedla som obed a išla sa pripravovať .

Nevedela som ako si mám spraviť vlasy keďže kadernicku si dovoliť nemôžem a ja účesy neviem tak som si spravila len drdol a vedľa neho som si na hlavu dala kvet . Tak a teraz líčenie veľa sminiek síce nemám aké niečo sa z toho dá stvoriť .
Teraz sa ešte obliecť spoločenských šiat veľa nemám ale vedela som presne ,ktoré si oblečiem .
A takéto šaty som si obliekla.

Do kabelky som si dala peňaženku ,mobil a mohla som ísť

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Do kabelky som si dala peňaženku ,mobil a mohla som ísť . Pred bytovkou ma čakala čierna audina a v nej sexy šofér . Ja som chcela ísť po svojich ale Kika trvala na tom že mi pošle odvoz už som nemohla namietať.

Cesta nebola vôbec dlhá ,prerože večierok sa konal vo veďlajšom meste v krásnej obrovskej sále . Vystúpila som poďakovala za odvoz a vošla dnu . Z vnútra to bolo ešte krajšie ako mi popisovala Kika . Položila som môj koláč medzi ostatné a šla som hľadať Kiku . Ani som nehľadala dlho našla som ju a pri nej bola nejaká žena asi štyridsiatnička ,čierne vlasy ,hnedé oči a postavu mala perfektnú na svoj vek . Bola vysoká a štihla . Kika sa po chvili ku mne ozvala .
"Ó ahoj Zuzi a vítam ťa ."
"Ahoj a ďakujem .''
"A skoro by som zabudla Zuzi toto je moja mama a mami toto je moja kamaratka ,ktorá mi píše texty Zuzka ."
"Teší ma pani Slováková ."podala som jej ruku .
"Aj mňa teší a prosím tykaj mi volám sa Dagmar ."-ruku mi opätovala .
Kika nas popohnala ,pretože vraj už prišiel tajný hosť .Som veľmi zvedavá kto to bude a vraj je z Čiech .
"Ahoj ty musíš bejt Zuzana viď?"
Ja snáď odpadnem prišiel on Peter Lexa a ozval sa ku mne a skadiaľ vue moje meno .
"Áno som ."
"Tak to mě velmi teší Kristína mi o to ě hodně říkala a vím všechno že si mě chtěla videt ale bohužel nemáš peníze na koncert ."
"No je to pravda."
"A tak tady pro to ě mám tohle .' -podal mi vip lístok na jeho najbližší koncert na Slovensku .
"Ale ja to nemôžem prijať ."
"Ty nemúžeš ty musíš ."
"Ďakujem veľmi veľmi si to vážim ."
"Tak a teď nechceš gotky nebo podpis ?"
"Nie jediné čo som chcela bola ťa stretnúť a porozprávať sa s twbou a to sa mi už podarilo aj keď som to vôbec nečakala .A si ten najlepší spevák a najúžasnejší človek na svete."
"Tak to děkuju a seš moc milá toto mi jěšťe nikdo neřekl všechno co odemně lidi a fanoušci chtejí sou podpisy a fotky ty seš jiná ,jedinečná a ten lístok bola maličkosť."
"Ďakujem že som iná viem ale jedinečná určite nie ."
"Tak to seš a určite tady máš mé číslo kdyby něco ."
"Ďakujem a už by sme mali ísť na krst ."
"Dobře ."

Ja som bola v tú chvíľu asi najšťastnejši človek na svete a normálne som žiarila radosťou dúfam že to až tak nebolo vidno .
Peťo už iba pokrstil knihu ,najedli sme sa dali mi ned o cedečko a mohli sme ísť domov .

Doma som len celá šťastná a unavená zaspala .

Hi tak som tu táto časť tu už raz bola ale wattpad mi ju zmazal . A celý vikend aom nebola na nete a tak to pridávam až teraz . Dúfam že sa na mňa nehneváte a v ďalšej časti už bude aj Peťov pohľad .
A ďakujem za každý vote ,read komentár a véľmi si to vážim .
I love you everyone so much 😘😘

P.S hore je líčenie na večierok .

Šťastie mi (ne)prialo?Where stories live. Discover now