13.kapitola

23 3 0
                                    

Deň svadby 1/2

Dneska je veľký deň pre moju kamarátku Moniku. Dnes je deň svadby Práve teraz sa idem začať pripravovať je 7:00 áno naozaj som tak skoro vstala  . Chcela som vidieť Moniku ešte pred omšou . Práve teraz idem do sprchy . Na vlasy si vytlačiť jahodový šampón  a poriadne vmasirovala do vlasov potom bol na rade sprcháč a ten som si rozotrela po celom tele . Všetko som to zmyla prúdom vody a vyšla som vonku vysisula som si vlasy a aj telo . Obliekla som si spodné prádlo a tepláky s tričkom . Neobliekla som si ešte šaty ,pretože som sa ešte išla najesť a podobne .Vyčistila som si zuby a oplachla tvár . Na raňajky som nám spravila praženicu . Nabrala som si na tanier a zjedla som to. Chcela som už ísť zobudiť Peťa ,lebo spal a bolo už 8:30 aby sa stihol aj pokojne pripraviť,lenže on sa už zobudil a prišiel do kuchyne .
"Dobré ráno láska ."
"Aj tebe dlho si hore ?"
"Hodinu aj pol ."
"Načo si vstala takto skoro ?Veď máme veľa času ."
"Ja viem ale chcem aby sme z domu išli skôr aby som mohla Moniku vidieť ešte pred sobasom ."
"Aha no dobre a čo máme na raňajky ?"
"Praženicu naberiem ti?"
"Áno som hladný ako vlk ."
"A spravím ti aj kávu ,pretože idem spraviť aj sebe ."
"Môžeš ."

Najedol sa vypili sme kávu . Potom išiel Peťo do sprchy a ja som sa išla namaľovať a spraviť si vlasy nechcelo sa mi ísť ku kaderníčke a aptak som si spravila drdol a okolo neho som so obtocula vrkoč a pripla biely kvietok . Jednoduché ale páčilo sa mi to .
Potom som sa len úplne jednoducho nalíčila a obliekla som si šaty.Vyšla som z izby a tam stál Peťo a mal okolo pása obmotany uterák a mal mokré vlasy ,ktoré mu oadali po tvári . Keď som vyšla ja tak vošiel on a išiel sa obliecť . Ja som ešte isla do kúpeľne a nastriekala som na seba voňavku . O päť minút na to vyšiel z izby Peťo už v obleku a pekné ucesany . Obuli sme sa zobrali vsetky všetky potrebné veci a mohli sme ísť .

Prišli sme tam a hostí tam bolo veľmi málo keďže sme u Moniky.
Vošla som dovnútra a išla som najst Moniku bola vo svojej izbe a mala už oblečené šaty . Bola nádherná . "Ahoj Monika si nádherná ."
"Jeej ahoj Zuzi a ďakujem ani nevieš ako dlho som ich vyberala prešla som celé mesto až som našla tie pravé ."
"Ako vidím našla si tie pravé a oplatilo sa prejsť celé mesto ."
"A prečo si tu takto skoro ved mali ste tu byť až o pol hodiny .'
"No vieš chcela som ťa vidieť ešte pred omšou ."
"Aha a mohla by si mi ešte pomôcť s jednou vecou ?"
"Jasné hovor ."
"Pomôžem mi obuť topánky ,pretože mamka ktora má aj obliekala musela ísť obliecť seba a ja sa v tých šatách nezohnem ."
"Jasné pomôžem kde sú ?"
"Tu na stole ."
"Už máš "
"Ďakujem veľmi a kde máš toho tvojho fešáka ?"
"Neviem ani kde je ale môžem mu zavolať aby sem prišiel ak chceš "
"Môžeš mu zavolať rada by som ho videla ."
Ahoj Peťo mohol by si prísť k nám Monika by ťa rada spoznala .
Dobré Zuzi za päť minút som pri Vás .
Dobré čakám ťa láska paa .
Paaa.

"Zachvilu príde ."
"Super teším sa ."
"Ahojte ."-prisiel k nám Peťo .
"Ahoj takže ty si Peťo však ?"
"Áno a ty si Monika veľa mi o tebe Zuzka hovorila ."
"A mne zasa o tebe ."
Potom sme sa vsetci chvíľu rozprávali a potom sme už museli ísť na omšu tak sme si zobrali potrebné veci a išli sme .

Hi takže toto je prvá z dvoch častí svadby .Rozdelila som to lebo by to malo asi 1200 slov a ja také dlhé časti nepíšem . Druhá časť vyjde čo najskôr neviem presne kedy ale do troch dní určite . Táto časť bola skôr o zoznamovaní a tak a ďalšia bude už samotna omša a tak . Ďakujem za každý vote ,komentár follow veeeelmi si to vážim .
I love you everyone so much .  :-*:-*

Šťastie mi (ne)prialo?Where stories live. Discover now