Multi:Defne😄😄...
Arkadaşlar hikayeye yeni kişiler eklendi onları tanıtmak istiyorum;
*Kuzey KÖKLÜ➖Cameron Dallas
Aşkı kalplerde değil bedenlerde arayan biri.Ta ki Defne ve Batuhanın aşkına şahit olana kadar,onlar sayesinde aşka inanmaya başlasada kendine göre bir kız bulması alacağa benziyor.
*Ekin ACAR➖Ekin Koç
Batuhanla aileleri sayesinde tanışıyorlar pek konuşmasalarda Batuhan'ın Ekini 7 yaşındayken evinin havuzunda boğulmak üzereyken komşusu olan Batuhanın onu kurtarması ile kardeş oluyolar.Batuhanla aralarında komik ama çok güzel bir ilişki var.Sır tutmayı beceremesede söz konusu Batuhan olunca akan sular durur.Annesini 2 yıl önce kaybediyor ve son nefesinde Ekini Batuhana emanet ediyor.Çok saf ve temiz biri yakışıklı olmasına rağmen kız bulamıyor,bulsada önce Batuhanın onayı gerekiyor.İlerdeki büyük halı başarılı bir fotoğrafçı olup kendi foto stüdyosunu açmak.
*Mert KIRAÇ➖Wade Poezyn
Gerçek aşkı arayan biri.Kızlarla oldukça mesafeli çünkü kendisi biraz çekingen.Söz konusu Batuhan ise onundsa ağzından laf alamazsınız.Grubun millisi.
Yağız CERRAHOĞLU➖Sergio Carvejal
22 yaşında Nurdan'In abisi yani Defne'nin teyzesinin oğlu.Üniversiteyi İzmir Dokuz Eylül de okuyor.Yaşı 22 olsa da çocukla çocuk olan bir tip.Kuzenlerine en az öz kardeşleri kadar düşkün.Hikayede zaman zaman yer alacak çünkü gitmesi gereken bir okulu var.
⭐⭐⭐⭐⭐
Batuhan sert bjr şekilde yutkundu ve gözlerini kaçırdı.Şüphelenmeli miyim?
-İçeri geçelim artık hava soğudu.
Dedi ve elimi tutarak eve doğru yönlendirdi.İçeri girdiğimizde çocuklar ayaklanmıştı.
-Biz dağılalım artık,geç oldu.
Diyen Canı diğerleri de onaylayınca Batuhan bana baktı.
-Ben de çıkayım onlarla.
-Tamam.Batuhan bizi kapïya kadar geçirdi Can ve Ege ile erkekçe sarıldıktan sonra kızlara tebessüm etmekle yetindi.Ne kadar biri kuzenim diğeri en yakın arkadaşımda olsa Batuhan'ın belli bir mesafe koyması hoşuma gitmişti.Batuhanı yanağından öpüp çıktığımda Batuhan da peşimizden çıkmıştı.Ona baktım ve;
-Sen nereye?
-Seni bırakıcam.
-Gerek yok,giderim ben.Arabayla geldiğimi biliyorsun.Anahtarını kapıdaki adama verdi ve;
-Arabayı getir arkamdan.
Dedi ve elimdeki anahtarı alarak benim arabama doğru ilerledi ve sürücü koltuğuna yerleşti ben de yanındaki yolcu koltuğuna geçtim.Bu arabaya her ne kadar binmek istemesem de Batuhan yanımda olduğu için rahattım,kendimi güvende hissediyordum.Kontağı çevirip arabayı çalıştırdı ve arabayı bahçeden çıkarttı.Otobana çıktığımızda hızını arttırdı.
-Arabayı sen mi seçtin alırken?
-Evet,aslında annemin doğum günü hediyesi.Küçükken tek hayalim arabamın olmasıydı,annemde bunu bildiği için istediğim arabayı sordu,bunu seçtim ben de.
-İddialı bir seçim yapmışsın,iyi hız yapıyor.Burukça bir gülümseme gönderdim.
-Biliyorum,tecrübe ettim.
Kazayı kast ettiğimi anlamış olacak ki bana baktı ve boştaki eli ile elimi tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk'ın Mezuniyeti
Novela JuvenilSol yanımda ağrılar,kalbinde sancılar başlar.Gözlerin sürekli bir yere bakar.Hayali sürekli gözlerinin önüne gelir ,onu bir türlü unutamazsın.Sanki hayat sadece onun üzerine kurulmuştur.Gözün hiçbirşeyi ve hiç kimseyi görmez.Sadece onun için yaşar,o...