#SözVer...

142 13 0
                                    

Multi:Ekin ACAR😎😎

Sabah uyandığımda yastığıma sarılmış vaziyette yatarken buldum kendimi.Dün gece Batuhan gelmişti ama büyük ihtimalle sabah anneme yakalanmamak için erkenden kalkıp gitmişti.

⭐⭐⭐⭐⭐

Hava oldukça soğuktu ve üstüne üstlük yağmur yağıyordu.Dün olanlardan sonra bugün okula gitmek istemesem de YGS yaklaşıyordu ve accayip tırsıyorum,bu yüzden gitmeliydim ama yağmuru sevdiğim için yürüyerek gitmeyi tercih etmiştim.Okulun bahçesine girdiğimde arkamdaki korna sesi ile durdum Batuhan'ın arabası yanımda durdu ve camını araladı.

-Yürüyerek mi geldin?
-Yağmuru seviyorum.
-Geliyorum bekle.

Dedi ve arabayı ilerleyip park etti elinde siyah şemsiyesi ise cool bir şekilde bana doğru geldi ve ikimizin üstüne tuttu.Bir elini belime yerleştirerek ilerleme mi sağladı;

-Ege ile gelmeni söylemiştim.
-Sen işim var dedikten sonra Egeyi aradım grip olmuş hastaneye gidecekmiş.
-Sen de kapacaksın şifayı sırılsıklam olmuşsun.

Okul formam iyi olsa da montum gerçekten sıksam suyu çıkardı.Konuşarak sınıfa girdiğimizde Batuhan birşey söylemeden Kuzey ve Ekin kalkıp bizim sıramıza geçtiler bizde montlarımızı asarak onların yerine oturduk.Çünkü ıslanmıştım ve onların sırasının yanında kalorifer vardı.

Sıkıcı bir matematik dersinden sonra kantine indik Kumsal Ege olmadığı için hocalara soru soruyordu.Nurdan ve Can ise sınıfta uyuyorlardı.Nurdan sayısalı iyi olsa da Cancığımın benden bir farkı yoktu nefret ederdi matematikten.Batuhan da sayısalda oldukça başarılıydı öyle ki hocalarïn yanlışlarını bile düzeltiyordu.

Mert bize kahve alırken biz masadaki yerimizi almıştık.Kahveleerimiz geldiğinde içmeye başladık Kuzeye baktığımda düşünceli görünüyordu.Batuhan da fark etmiş olacak ki;

-Hayırdır kardeşim?
-İnanamayacaksınız belki ama,ben aşık oldum sanki.
-Sanki mi?O nasıl şey lan öyle aşkın sankisi mi olur ya aşıksındır ya değilsindir ortası yok.
-Ya bi dur anlatsın.

Tüm dikkatimi Kuzeye vermiştim.Oldukça çapkındı ve ben onun tek kızla yetinmeyeceğini düşünüyordum ama o aşık olduğunu söylemişti.Kuzey gibi zamparayı kendine aşık eden kızı gerçekten çok merak ediyordum.

-Kız kim peki?
-Gizem,ama ona nasıl itiraf edeceğimi bilmiyorum.

Batuhan bardağını masaya bıraktı ve;

-Oğlum ondan kolay ne var?Biz şimdi aynı sınıftayız ya...
-Aynı sınıfta değiliz ki,bu C deki.
-Haa.Tamam ama tanışıyorsunuz dimi?
-Yoo.
-Oğlum, yaşadığından haberi var mı bu kızın?

Biz kahkaha atarken Kuzey kaşlarını çatmıştı.

-Dalga geçme abi ya.
-E gi açık açık konuş senden iyisini mi bulacak,yok dersede bırakma peşini kız milletiyiz biz naz yaparız.
-Senin bana yaptığın gibi mi?

Batuhana döndüm ve;

-Ne zaman naz yaptım sana be?Beni sevdiğinden haberim bile yoktu.
-Hiç mi hissetmedin?
-Yani bazen,ara ara.

Zil çaldığında sınıfa çıktık.Demir yanımıza geldi ve ellrini sıraya yaslayarak Batuhana doğru ilerledi.

-Senin benle zorun ne lan?Senin yüzünden gece boyunca karakoldaydım.
-Adın çıkmış dokuza inmez sekize,aklıma gelen ilk isim sendin.
-Ne isteyeyim lan küçücük köpeğin canından?!

Demirin sesi gittikçe yükselirken Batuhan ayağı kalktı;

-Bak sakin kalmaya çalışıyorum sınırlarını zorlama!

Aşk'ın MezuniyetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin