15

242 13 11
                                    

Pov Samuel

Als ik wakker word, is het al 1 uur in de middag. Mijn hoofd ontploft bijna van de hoofdpijn en mijn gedachten schieten naar gisteravond. Ik loop snel naar de badkamer en slik een parecetemol met behulp van water. Ik loop terug naar mijn bed en plaats de foto van gisteren met Tamara op Instagram. Ik zet eronder 'What a night last nighttt'. Nu nog hopen dat Nour het ziet 😈. That sounds evil wow..

nourmens liked your photo.

Ze heeft het gezien en dat betekent: mission complete ✅

Als ik door Twitter scrol zie ik dat ze een tweet heeft geplaatst:

@nourmens thought we'd fight for the opcoming love, but I bet your thoughts are different.

Nadat ik dat heb gelezen, plaats ik zelf een tweet.

@samuelypl you push me away, then you pull me in close. What do you want from me?

Ik krijg allerlei reacties van mensen die benieuwd zijn wat er is gebeurd. Ik negeer het en scroll nog wat door Twitter.

Kaj komt mijn kamer binnenlopen. "Gaat het weer een beetje?". Kaj was altijd al onze 'adviesgever'. "Wat je goed noemt. Heb je het gehoord?" Vraag ik, ookal weet ik het antwoord al; Ja. "Ja, van Dioni. Sorry man." "T is oke."

Pov Zoë

Ik heb in de middag afgesproken met Kaj en hij komt me zo ophalen. We dachten eraan om eigenlijk op dubbeldate te gaan met Samuel en Nour, maar ik vind dat ze het zelf uit moeten praten.

DING DOOONG

Ik sprint naar de voordeur en trek hem open. Als ik Kaj zie staan word ik nog blijer. Ik geef hem een kus op zijn mond en we blijven zo een tijdje. "Hoooi schat" zegt Kaj wanneer we niet meer aan elkaar vast zitten geplakt. "Heeeeyy schatjevanmijnpatathartje." Breng ik er lachend uit. "Kom binnen." Stel ik voor terwijl ik de deur een beetje weider zet. "Eh nee dankje, maar ben jij ready?" "Uhu" "Okay, let's goooooo!"

Ik sluit de deur en stap in de auto van Kaj. "Waar gaan we eigenlijk naartoe?" Vraag ik als we al zo een 5 minuten rijden. "Verassing." Krijg ik als antwoord. Ben benieuwd..

Pov Kaj

We zijn bijna aangekomen bij de bestemming. Ik ga haar verrassen door met haar naar het strand te gaan, te picknicken op het strand en last but not least een strandwandeling maken. Ik hoop echt dat ze het leuk gaat vinden...

Ik stop een stukje voor het strand en stap uit. Voordat Zoë kan uitstappen doe ik haar deur open, zodat ze kan uitstappen. "Zozo gentleman hoor." "Mr. Van der Voort staat tot uw dienst." "Zozo kom maar hoor." We lachen en ik pak de picknickmand met etenswaren en een kleedje uit de auto. Volgens mij denkt ze nog dat ik achter haar loop, want ze praat de hele tijd tegen haarzelf. "Wat vind jij?...... Kaj?" Eerst blijft ze staan, maar dan draait ze om *en dan zegt ze: "Hoi, houd me stevig vast, laat me nooit meer los. En het enige dat ik kan zeggen is: HET SPIJT ME LIEVE SCHAT DIT IS EEN ONE NIGHT STAND, OOK JIJ WILT IEMAND ANDERS ALS JE WEET WIE IK BEN, DUS SORRY LIEVE SCHAT DIT BLIJFT EEN ONE NIGHT STAND. GELOOF ME WEES ME DANKBAAR BETER DAT JE MIJ NIET KENT. BEN REAL MET JE REAL MET JE BEN REAL BEN REAL MET JE REALMET JE REAL MET JE BEN REAL REAL REAL MET JE REAL MET JE BEN REAL. GELOOF ME LIEVE SCHAT DIT IS EEN ONE NIGHT STAND PA PADADAPADDADADAPA*

*Beste lezers, het spijt me dat ik een fangirl attac kreeg tijdens het schrijven van dit deel. Ik ben opgenomen in het ziekenhuis en ze hebben me onderzocht. Het blijkt dat ik meer van ze houd, dan dat gezond is. Waarchijnlijk kom ik het ziekenhuis voorlopig niet meer uit. Excuses.

NEE JOKEEZZZ LEES MAAR GEWOON VERDER VOOR DE MENSJES DIE DIT STUKJE NIET GESKIPT HEBBEN 😂*

"Heb ik de hele tijd tegen mezelf gepraat?" "I think so😂" beantwoord ik haar vraag. We lopen verder en we hebben geluk aangezien het strand bijna zo goed als leeg is..

We vinden een goed plekje en ik zet alle spullen neer. We beginnen uit te pakken en geef ondertussen een klein kusje op haar neus. "Ik houd van je Kaj." Zegt ze zomaar uit het niets. "Oke, ik vind je alleen leuk." Zeg ik droog. Haar gezicht betrekt meteen en ze staat snel op. Wanneer ze begint te rennen, ren ik achter haar aan.

"Zooootjeeee! Ik maakte maar een grapjeeee! Dat weeeet je toooochhh?" Vraag ik half lachend en extréém overdreven. Ze lijkt het te horen want te staat ineens stil, draait om en daardoor struikelt ze over haar eigen voeten.

Ik proest het uit van het lachen en help haar ondertussen overeind. Wanneer ik haar nep-boze blik zie, pers ik mijn lippen opelkaar. "Not funny." Zegt ze zogenaamd boos, maar voordat ik kan lachen begint zij al wat uitloopt op een heftige lachbui.

Wanneer we uitgelachen zijn, springt ze op mijn rug en doet ze alsof ze ik haar paard ben. Ik ren daarom ook extra hard om haar een beetje bang te maken, een héél klein beetje maar..

"KAAAAJJJ LAAT ME NU LOOOOSSS! OH MY GOD DIT IS ZO ENG STOOOPPPP!" Schreeuwt ze terwijl ze op mijn rug slaat. And that huuurrts. Wanneer we terug bij onze plek komen laat ik haar rustig zakken.

"Doe dat alsjeblieft nooit meer." Zegt ze tegen mij met de uitdrukking op "nooit". Ik blaas een kusje naar haar en ze rolt met haar ogen (met een kleine glimlach). "Nou, waar wacht je nog op? Ga je nog eten ofwa?" Vraag ik. "Ik dacht dat je het nooit zou vragen."

957 woorden💞
TEN EERSTE HEEEEL ERG BEDANKT VOOR DE 877 LEZERS! YOU.GUYS. MADE. ME. SO. HAPPY!

TEN TWEEDE:
Zoals je misschien hebt gemerkt heb ik de cover wéér veranderd😅
De reden hiervan is, *LET OP! HEEL LEVENSVERHAAL* omdat ik de vorige wat onleesbaar vond en toen moest ik weer een duidelijke foto vinden van een mooi meisje, maar ik had geen wifi. En dat kwam weer doordat ik nu *als ik dit typ* in de auto zit naar Nederland van Turkije. Dus ik verveelde me zo en ik had zowat alle boeken die me interesseren in mijn bibliotheek uitgelezen, of voornamelijk tot waar de schrijfster is gebleven, en toen keek in mijn foto's. Duuuuuusss ik vond een aantal screens van de snap van Loïs, waar Samuel op staat. Eindstand: ik heb er 1tje uitgepakt en de titel ens erop gezet. KLAAARRR dit wordt btw wss de laatste keer dat ik mijn cover verander aangezien ik het al 3 keer veranderd heb. Ohja reageer met "Poepdrol" als je dit alles hebt gelezen, ben benieuwd of jullie dit echt allemaal lezen 🙃

XOXO DIL

Let Me Love You. Ft Samuel Leijten and Loïs WattimenaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu