20

64 2 3
                                    

Pov Samuel

Na ongeveer een half uurtje begin ik stampvoetend naar boven te lopen om te laten merken dat ik eraan kom. Eenmaal voor hun deur merk ik dat het niet heeft gewerkt aangezien ik Loïs (Ipv Nour!) schokkend opkijkt. "SAM!" "LOIS?" "Ha-ha ik schrok me de tering man, je kon wel even laten weten dat je naar binnen zou komen." Zegt Loïs. Zoë gaat net zoals altijd ongestoord verder met haar make-up. "Jaja sorry maareh, zijn jullie al bijna klaar?" Vraag ik ze een beetje ongeduldig. Loïs kijkt naar de klok en antwoord dan met "Nog 10 minuten en dan zijn we beneden!" "Top"

*in het restaurant*

We hebben allemaal gezegd wat we wilden en wachten nu op ons eten. Iedereen zit héél gezellig op zn telefoon, terwijl ik een beetje naar Loïs te staren. Ze merkt dat, legt haar telefoon weg en staart me ook aan. "Challenge accepted!"
Na ongeveer 3 minuten wordt de stilte verbroken door Lo. "Sam, wist je dat je linkeroor groter is dan je rechteroor? 😂"

Samuel pakt meteen een spiegeltje uit z'n zak en bekijkt zijn oren van dichtbij. Wacht, waarom heeft die gast een spiegeltje bij zich? En dan zeggen jongens dat meiden ijdel zijn. Deze jongen is gewoon het toppunt van ijdelheid.

Anyways, ik heb honger dus ik tik ongeduldig met mijn vork op tafel.

"Wauw Lo, met je vork op tafel tikken zorgt er niet voor dat het eten sneller komt ofzo" lacht Samuel me uit.

"JUST GIVE ME A BURGER, JUST A LITTLE ONE'S ENOUGH JUST-" "Oke we snappen het je hebt honger, kan dan nu dat geluid, dat lijkt op iemand die een fluit heeft ingeslikt, stoppen?!"


A/N
It's small I know
We weten allemaal het slechte nieuws; B-Brave is gestopt. Ik ga daarom Dioni, Cassius en Jai niet meer noemen in dit boek. Vind ik zelf een beetje suf. Ik denk dat ik het ga veranderen in een Soïs fanfic? Idk let me know in the comments.

Let Me Love You. Ft Samuel Leijten and Loïs WattimenaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu