1

678 20 5
                                    

Pov Nour

06:50

BZZZ BZZZZZ BZZZZ!.. Ik wilde net mijn wekker uitzetten toen ik me besefte dat ik vandaag naar Curaçao ga! And guess what? Ik ga daar heen met mijn beste vriendin aka Zoë, HOW NICE IS THAT? Ik sprint mijn bed uit, haal mn telefoon uit de oplader en loop naar de badkamer. Ondertussen kijk ik nog even of ik nog meldingen heb; een paar van insta, Twitter en WhatsApp.

*Zoë en ik noemen elkaar zussen omdat we elkaar als zussen zien duuhh*

ZUUUSS💚: NOOUURRRR
ZUUUSS💚: BIG DAY TODAAYYY
ZUUUSS💚: ZUUUUHUUUUSSS
ZUUUSS💚: HSHHS
ZUUUSS💚: KSKSKSK
ZUUUSS💚: WAAROM
ZUUUSS💚: REAGEER
ZUUUSS💚: JE
ZUUUSS💚: NIET
ZUUUSS💚: SLAAPKOP

Ik regaeer met: Hoi 😐
Ohja even voor de duidelijkheid: ik had een keer gezegd dat als ik haar deze 😂 emoji stuurde, ik eigenlijk met mn gezicht 😐 zo was. Dus toen hebben we samen besloten dat als we echt lachen "😐" sturen en als we "niet echt" lachen "😂"deze sturen.

Ik zet de kraan aan en ga onder de douche staan. Ik doe mn hele douche routine en ondertussen poets ik ook meteen mijn tanden. Na ongeveer 10 minuten ga ik uit de douche en kijk op mijn telefoon hoe laat het is: 07:05

Ik pak ondergoed en een sportbeha en doe ze aan. Daarna pak ik nog een high waisted broek en een croptop. Ik doe mijn make-up, wat niet veel is aangezien ik nog in het vleigtuig enzo ga zitten, en krul de onderkant van mijn haren een beetje. Ik pak nog een paar spullen zoals oortjes, kauwgom, een boek, een pen etc en stop die in mijn pastelroze rugtas.

*In het vliegtuig*

Gelukkig hadden Zoë en ik kunnen regelen dat we naast elkaar in het vliegtuig zaten, anders was het echt niet leuk. Want je weet nooit wie er dan naast je gaat zitten (misschien wel een vieze pedo) iknow iknow overdrijven is ook een vak. Anyways omdat ik zo graag aan de raamkant wilde zitten, mocht dat en dat betekende dat Zoë naast mij zou zitten, en dan nog 1 iemand naast haar.

Ik app nog even een paar mensen:
U: Heey mam, ik zit in het vliegtuig en we kunnen elk moment stijgen xx
MAMIEEE: Hey schat is goed veel plezier en let goed op jullie zelf hè? Ik wil geen gekke dingen horen ;)
U: Jaaa maaammm byeeeee xoxo
MAMIEEE: Doei lieverd! X
Ik twijfel of ik Manu (my boyfrieendd) moet gaan appen, want we hadden laatst een kleine ruzie over Curaçao, hij wilde niet dat Zoë en ik samen zonder een "man" zouden gaan. Voor het hele Curaçao idee begon hij al vaag te doen doordat ik niet meer op zijn telefoon mocht en hij kon ook opeens heel vaak niet meer afspreken. Na lang gepiekerd te hebben besluit ik hem toch maar te appen, ik bedoel ik hou van hem. Toch?
U: Heey babee ik ga straks stijgen ben nu in het vliegtuig xx
MY LOVEE❣: Oke.
Ik staar even een tijdje naar mijn scherm en doe dan alvast mijn oortjes in en klik mijn playlist aan en druk op "Shuffle". Meteen galmt "Cold Water" van Justin door mijn oortjes. Voor heel eventjes geniet ik en doe ik mijn ogen dicht totdat ik heel lichtjes en onopmerkelijk word aangestoten door Zoë. Ik doe mijn oortjes uit en kijk haar aan van "Wat is er nou zo belangrijk dat je mijn moment moet verpesten?". Ze wenkt heel nonchalant met haar ogen en wenkbrauwen naast haar, dus ik kijk rustig naast haar en zie een jongen van ongeveer onze leeftijd zitten met blond haar en blauwe ogen. Ik kijk weer naar Zoë en laat merken dat het me niks boeit, maar aan haar gezichtsuitdrukkingen te zien doet het haar héél wat.

Ik heb misschien wel heel mijn playlist 3 keer opnieuw geluisterd, dus pak ik een boek uit mijn rugtas die ik had meegenomen. Ik wil net gaan beginnen als ik "Wilt u alsjeblieft uw gordels vastmaken? We gaan landen." hoor. Ik zucht even en maak mijn gordel vast. We zijn geland en lopen het vliegtuig uit. Zoë komt rennend mijn kant op. "OHMYGOD ZAG JE HEM? HIJ IS lS ZOOO KNAAPP. IK HEB HET HELEMAAL WARM VAN BINNEN!" "Zoë, hier is het niet hetzelfde weer als Nederland eh? Het weer is hier lekker warm dus ik moet je teleurstellen dat het niet door die blue eyed guy komt." "Uh ohja dat kan ook.." We nemen een taxi en zeggen welk hotel we verblijven.

"CURAÇAO BABEEYYY!" "YAASSSS THIS GONNA BE LIITTTT!!"
We stappen het hotel in, geven onze gegevens door en we krijgen een sleutel voor de kamer. Als we de kamer binnenstappen valt bijna mijn mond open. Het. Is. Zo. Mooi. Omg. *oke je mag zelf nu ff bedenken hoe het eruit ziet, ben namelijk best wel slecht in dit soort dingen 😛*

We maken onze koffers open en beginnen met onze kleren in de kasten te stoppen. Ik ga even naar de badkamer om te kijken of ik er nog wel voldoende uitzie. "NOUUURR" "Sup?" "ZULLEN WE NAAR HET STRAND?" Ugh ik heb hier nu echt geen zin in. Ik ben zooo op. "NEE IK BEN MOE GA JIJ MAAR." "OKÉ, MAAR MORGEN GA JE WEL MEE." "ISGOED HAVE FUN." "JOEEEE"

HAAYYY DIT IS MIJN EERSTE BOEK EN OKE EHM DOEI

X D

Let Me Love You. Ft Samuel Leijten and Loïs WattimenaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu