14

264 14 6
                                    

Pov Samuel

Nour heeft mijn hart echt gebroken. Ik zeg haar dat ik van dr houd, dan wijst zij me af terwijl ze ook zogenaamd van mij houdt. Het enige wat ik nu nodig heb is afleiding, heel veel. Ik kijk op de klok; kwart voor 10.

Hmm ik ga Ward even appen, hij weet wel iets.

U: Yo Ward, k heb ff afleiding nodig. Is dr ergens een feestje ofzo vanavond?
Ward Strootman: Hey! Ja, komt goed uit. Ik zocht al iemand om mee naar een feestje te gaan. Ik haal je wel op om half 11?
U: Joeee

Ik doe even snel mijn haar en ga dan naar de woonkamer. Ik zie Jai en Dioni voor de tv zitten. Ze merken dat ik er ook ben en Dioni begint meteen met praten. "Yo Sam! Gaat het met je? Je bent de hele dag niet uit je kamer geweest. Wil je ons vertellen wat er si gebeurd? Gaat het over Nour? Als j-" ratelt hij door. "JEZUS DIONI STOP" Ik word echt pissig door deze gast. "Maar als je het niet verteld kunnen wij je niet he-" "ZE WEES ME AF OKE? IK VROEG HAAR EN ZIJ WEES ME AF! HEB JE NU JE ZIN?" Hij is een beetje geschrokken van mijn reactie en verontschuldigd zichzelf waarna weer rustig voor uit kijkt.

Ik pak wat drinken uit de koelkast en ga nog even op mijn kamer op social media.

Twitter: You have 1 new follower @nourmens
Instagram: @nourmens is started following you
Snapchat: Nour Mens added you!

Okay? Het verbaasd me dat ze al mijn social media heeft gevonden. Ik plaats een tweet.

@SAMUELYPL: If it's meant to be, it will be. If something isn't you'll feel it, like me.

Ik volg haar op alles terug en kijk op de klok: 10 uur. Dus ik heb nog een half uur. Als ik mijn WhatsApp berichten open, zie ik dat ik helemaal ben ondergespamt.

Queen N😇: Samuel?
Queen N😇: ...
Queen N😇: Alsjeblieft negeer me niet.
Queen N😇: Probeer het eens uit mijn perspectief te bekijken...
Queen N😇: Wees alsjeblieft niet zo onbegripvol.
Queen N😇: Het is niet dat ik geen relatie met je aan wil, echt niet! Ik wil het zelfs heel graag, maar nu nog niet..
Queen N😇: Samuel?
Queen N😇: Hoop dat het nog goed komt..

Ik lees het nog een paar keer over en dan valt het me eigenlijk op dat toen Esther vreemd ging, ze meteen na een paar appjes opgaf toen ze merkte dat ik niet zou antwoorden. If you really love somebody, you have to fight for it.
Esther didn't, but Nour does.

Ik schrik uit mijn gedachtes als ik word gebeld. Wanneer ik op mijn telefoon kijk, zie ik dat Ward me belt.

"Yoo"
- "Yo ik ben voor je deur."
"Isgoed ik kom er zo aan."
- "Joee"
Ik loop naar beneden, trek mijn schoenen aan, pak mijn jas van de kapstok en loop de deur uit. Als ik de auto van Ward zie, loop ik er naartoe en stap in. "Liefdesverdriet?" Lacht hij. "Is het zo duidelijk?" Met die woorden rijden we de snelweg op.

Aangekomen op de bestemming zie ik al een heleboel mensen voor een groot huis. We lopen het huis binnen en de geur van drank en zweet dringt mijn neus binnen. Ik loop naar een tafel met allemaal drankjes en kies de sterkste uit. Voordat ik het kan inschenken drukt een dame een rood bekertje in mijn hand. "Well hello, wat bracht jou hier?" Vraagt ze flirtirig. Ze heeft duidelijk al wat op. "Ik verveelde me. Wat bracht jóú hier?" Vraag ik. "Ik verveelde me ook, maar nu heb ik jou." Giechelend knuffelt ze me. "Eh ja. Oke, doei." Zeg ik een beetje geïrriteerd. "Neeheee niet gaaaann. Ik ben trouwens Tamara, jij?" Vraagt ze terwijl ze me terugtrekt omdat ik weg wilde lopen. "Samuel." "Hoe heet je op Instagram?"
"Samuelypl, mag ik nu gaan?" "WAACHTT nog 1 foto. Heb jij niemand om jaloers te maken dan?" Dat zet me aan het denken... Zo kan ik laten zien dat ik het ook leuk heb zonder Nour.. "Kom, maak maar een selfe of laat iemand anders de foto maken." "Ik maak hem wel." Er komt een meisje naast ons staan en maakt de foto met mijn telefoon. "Tot nooit meer ziens!"

I need more alcohol.

Ik pak een random fles en zet hem aan mijn lippen. Na bijna de halve fles leeggedronken te hebben, voel ik me al wat lichtjes in mijn hoofd. Héérlijk.

Inmiddels is het al een paar uur verder en ben ik behoorlijk aangeschoten. Ik zie Ward staan en wankel naar hem toe. "Zoo jij bent aangeschoten. Ik breng je wel naar huis, het begint ook saai te worden."

Aangekomen bij mijn huis val ik bijna meteen in slaap. Het verbaasd me eigenlijk wel dat iedereen slaapt. Met Nour in mijn gedachten val ik in slaap.

Pov Nour

*de volgende ochtend*

De meiden zijn inmiddels al vertrokken en we hebben alle matrassen al weggelegd. Ik heb eigenlijk wel zin om buiten te ontbijten..

"ZUUUUUUUSSSSS?" Schreeuw ik door het huis. "JAA?" krijg ik terug. "KOM BUITEN ONTBIJTEN." "BE READY IN 15 MINUTES!" "OKAY!"

Na 20 minuten zitten we in de auto en rijden we naar de stad. We hebben besloten om in de Starbucks te ontbijten. Daar aangekomen ga ik op mijn telefoon nadat we hebben besteld. Ik scroll door Instagram, wat nu gewoon Snapchat is geworden, en kom een foto tegen van Samuel met een meisje bij, waarchijnlijk, een feestje. Er staat bij de caption: 'What a night last nighttt'. Ik tik op de foto of hij iemand heeft getagd, maar nee.

Ik laat de foto zien aan Zoë en ze kijkt afkeurend naar de foto. "Zo zielig, hij is waarschijnlijk straalbezopen geworden door zijn liefdesverdriet." "ZOË! Ik zei alleen dat ik nòg geen relatie wilde, niet dat het nooit wat wordt tussen ons!" "Grapje baby luf joe" ik steek mijn middelvinger naar haar op en mijn naam word omgeroepen.

1010 woorden 🙂
Wat vinden jullie van dit verhaal?

Let Me Love You. Ft Samuel Leijten and Loïs WattimenaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu