Capitolul XVI-Sunt un dobitoc

2.7K 106 2
                                    

《Vlad p.o.v》
Nu cred ca si-a lasat telefonul aici.Care era parola...5701...eu acum imi dau seama ca parola ERA DEFAPT DATA MEA DE NASTERE dar ma rog trecem peste...era de la un NUMAR NECUNOSCUT, puteam sa jur ca minte!CUM POATE SA ZICA BOUL ASTA ASA CEVA!!!

"CINE ESTI SI CE VREI DE LA
CLARA!Vlad"

"Nu conteaza cine sunt Clara ori o sa fie a mea ori a nimanui."

"LAS-O IN PACE ODATA!"

"NU VREAU!"

-Ce faci cu telefonul meu?
-Cine-i asta?
-NU AM DE UNDE SA STIU!ACUM DA-MI TELEFONUL!NU AI VOIE SA UMBLI PE TELEFONUL MEU FARA PERMISIUNE!
-Mi-am dat singur permisiune.
-A stai ca mi-am amintit!CE FACEAI PE LA STANCI FUMAND DOBITOCULE?IN CE TE-AI BAGAT?
-NU E TREABA TA!
-BA DA!DACA NU-MI ZIC POTI SA PLECI SI SA UITI DE MINE!AI INTELES?
-DA!NU TE MAI BAGA IN CE FAC EU!
-DUPA CE MI-AM REMEDIAT PROBLEMA CU TAIATU' SI FUMATU' CU AJUTORUL VOSTRU INCEPI TU DAR POATE SA FIE SI CRISTI IN TIMP CE STIA NU!?
-Da e si Cristi...
-MA-TI MINTIT IN TOT TIMPUL ASTA!PLEACA!ACUM!

Am plecat fara sa mai zic nimic nu puteam sa-i fac rau.Daca ne-ar sti in ce ne-am bagat ne-ar taia gatu' de furie.Poate ar trebui s-a schimb locatia de intalnire sau pur si simplu sa plec si sa-l conving si pe Cristi dar nu cred ca o sa putem pleca pana luna viitoare cand se termina prima tura de contrabanda.O sa trebuiasca sa tin distanta cu Clara in acest timp...

Iubire de la prima vedere_Vlad Munteanu F.f.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum