II.

1.6K 105 2
                                    

Jackson

*o měsíc později*

,,Vstávej, budoucí maminko," ukazováčkem jsem začal kroužit po tvářičce mého spícího přítele.

Byl tak nádherný když spinkal. Vypadal jako anděl. Škoda, že ho musím vzbudit.

,,Lásko," své rty jsem přitiskl na ty jeho. Hned jsem z nich pomalu začal uždibovat. Zaslouží si to nejlepší probuzení.

,,Jacksonnie, já chci spinkat,"

,,Musíš zavolat doktorovi,"

Mark

,,Chci spinkat? Budu spinkat!" S těmito slovy jsem se zachumlal hloubš do deky. Odmítal jsem vstávat.

,,Zlatí~ notaaak!" Postel vedle mě se prohla. Zakroutil jsem očima a natáhl k němu ruku.

,,Dej sem ten pošahanej mobil. Ale nejdřív to vytoč!"

Jackson

,,Ou, klid lásko," se zvednutýma rukama jsem se překulil k nočnímu stolku, kde se nacházel Markův telefon.

,,Dělej! Chci spinkat!'' Dobře. Je pěkně náladovej. A to máme před sebou ještě 8 měsíců.

,,Tady. Hlavně klid," jakmile jsem číslo vytočil, předal jsem svému těhotnému příteli jeho mobil.

,,Hlavně na něho nekřič. Víš jak jsi náladový,"

Mark

,,Cože si říkal?!" Zpražil jsem ho naštvaným pohledem. Jackson se dal na útěk.

,,Zdravím. U telefonu doktor Park. Tak co, pane Tuan? Jaké je vaše rozhodnutí?" Zeptal se mě klidným hlasem doktor.

V tento moment jsem si k sobě Jacksona přitáhnul. Potřeboval jsem ho mít u sebe. Jako oporu.

,,Rozhodli jsme si, že si miminko necháme," řekli jsme do telefonu unisono.

Hned po této větě mi Jackson drze sebral telefon.

,,Hej!"

Jackson

,,Dobrý den, pane doktor. Měl bych pár otázek, jestli to nebude vadit," se smíchem jsem sledoval rozzlobený výraz Marka.

Hezky jsem si stoupl před naší postel a prohrábl si své blonďaté vlasy.

,,Ano, pane Wang?"

,,Souvisí k těhotenství i náladovost? Je totiž hrozně náladovej," hned jak jsem dořekl svůj dotaz, byl po mně hozen jeden z polštářů.

,,Ano. Co se týče těhotenství, bude váš přítel hodně citliví. Snadno se naštve a rozbrečí,"

,,Oh, aha aha," pokýval jsem hlavou.

,,To vysvětluje to, že se včera rozbrečel u Hledá se Nemo,"

,,Ještě na něco Vás musím upozornit. Pan Tuan bude mít teď intenzivní chutě. Takže se nedivte, když bude jít rajče s hořčicí," smál se.

,,Wow. Dobře. Kdy Vás máme navštívit?"

,,Za 2 měsíce,"

Mark

,,T-To neni pravda! Víš jak byl ten film smutnej? Už jdi vážně do háje, Jacksone!" Zafňukal jsem, načež se svalil do peřin, do kterých jsem se následně i zavrtal s rozhodnutím, že už na něj nikdy nepromluvim. Posral si to, chlapeček.

Our little Baby | mpregKde žijí příběhy. Začni objevovat