Mark
,,Taky tě miluju, ty můj rozkošný dinosauříku," vlepil jsem mu ještě jednu kratší pusinku.
Potom jsem ho svrhl vedle sebe a přitulil se k němu.
Jackson
Pravou rukou jsem jej hned objal kolem pasu. Tou druhou jsem jej jemně začal hladit po bříšku.
,,A kde si to dneska ráno byl, zlato?" Rukou jsem pod jeho tričko zabloudil. Jeho nahou kůži jsem začal jemně hladit.
Mark
,,Kupoval jsem nějaké hračky pro Alexe," pohladil jsem ho po tváři.
,,Moc jsem toho ale nekoupil. Chci aby jsme vybírali věci pro něj společně," vyprávěl jsem dál nepřestávajíc ho hladit po tváři.
Jackson
,,Aha, aha," přikyvoval jsem, načež se od něho nechal hladit dál po tváři.
Bylo to opravdu příjemné a já pomalu, ale jistě cítil jak mě to uspává.
,,Marku?" se zavřenýma očima jsem si jej k sobě víc přitáhl.
,,Nevadilo by ti, kdybych pár minut spal?"
Mark
,,Vůbec ne, jen si odpočiň," usmál jsem se na něj. Jackie po mých slovech zavřel oči a spokojeně vydechnul.
,,Prosím, hlaď mě do doby, než neusnu," chytnul mě za dlaň a následně jí políbil.
,,Um," pomalu jsem přikývnul. Dál jsem ho hladil po jeho rozkošné tvářičce. Až když jsem si byl opravdu jistý, že můj drahý usnul, přestal jsem. Pomalu jsem se k němu naklonil a na onu tvář, kterou jsem před pár sekundami hladil, ho políbil.
Jackson
S jemným uculením jsem pootevřel oči, když jsem poucítil dotek na mých vlasech. Mark mě v nich vískal.
,,Nespal jsem dlouho?" otázal jsem se hned. Vážně jsem nechtěl aby na mě musel čekat nějak dlouho.
,,Jen dvě hodinky,'' usmál se na mě. Stále si hrál s mými vlasy.
,,Měl jsi mě vzbudit po nějakých dvaceti minutách. Dospal bych to večer,"
Mark
Záporně jsem zavrtěl hlavou a vlídně se na něj usmál.
,,Vypadal si tak roztomile, celou dobu jsem se na tebe díval. Nemohl jsem si pomoct. Navíc by byl velký hřích tě vzbudit," cvrnknul jsem ho do jeho rozkošného nosíku, načež se k němu přitulil. Hlavu jsem si úlevně zabořil do jeho ramene.
Jackson
,,Kolik je hodin?" se zívnutím jsem si začal mnout oči. Hned poté jsem Marka objal kolem pasu a políbil jej na čelo.
,,Pár minut po třetí,"
,,Měli bychom začít kupovat věci. Ty zbylí 4 měsíce utečou strašně rychle. Pak bych sjel ještě za Parkem, podepsat tu výpověď. Ať to mám za sebou," usmál jsem se.
Mark
,,Dobře," kývnul jsem smutně. Jackson mě obejmul ještě více.
,,Ale notaaak. Zvládneme to. Neboj se," věnoval mi další polibek na tvář. Usmál jsem se a pohlédl mu do jeho štěněčích očí.
ČTEŠ
Our little Baby | mpreg
Fiksi PenggemarŽivot Jacksona a Marka jde jako z bavlnky. Mají krásný dům, skvělý vztah i skvělou práci. Vše jde naprosto skvěle, do chvíle kdy se vyskytne jeden malý, ale přesto zásadní problém. Mark se narodil s ženským reprodukčním systémem, což pro jeho maličk...