I fell in love ✽

603 94 35
                                    

2

-I fell in love.

Καθόσουν στο παράθυρο και κοιτούσες όλη την πόλη από ψηλά.

Υπέθεσα ότι ήταν μια από αυτές τις στιγμές που φανταζόσουν πως θα ήταν η ζωή αν...

Τότε συνηδειτοποίησα πως δεν γνώριζα πως μοιάζουν τα όνειρά σου.

Αλλά εκείνη τη στιγμή ονειρευόσουν, το ξέρω.

Με ανοιχτά τα μάτια.

Δεν ήθελα να σου μιλήσω, για να μην σε αποσπάσω.

Οπότε απλώς κάθισα κάτω και άρχισα να σε θαυμάζω. Θαύμαζα τον τρόπο που τα μάτια σου έλαμπαν όταν το θέμα συζήτησης μέσα σου ήταν το μέλλον σου.

Θαύμαζα τον τρόπο που παρατηρούσες την γη από τον έβδομο όροφο του μεγάλου κτηρίου.

Θαύμαζα το γεγονός ότι ενώ ήσουν ανέκφραστος έβγαζες μια γαλήνη και ένα χαμόγελο στο πρόσωπο σου.

Σε θαύμαζα, γιατί μου άρεσες.

Έτσι μια μέρα πήρα την απόφαση να σου μιλήσω. Να σου μιλήσω για τα δικά μου όνειρα, τις δικές μου σκέψεις.

Αλλά το μόνο που πήρα σε αντάλλαγμα ήταν:

«Με τι λεφτά;»

«Πως θα το κάνεις;»

«Δεν μπορείς, ξέχασε το.»

Και έτσι έφυγα, αλλά δεν απογοητεύτηκα.

Και σε έχασα χωρίς καν να σε έχω.

Μια μέρα, από εκείνες τις καλές, που η βροχή έσπαγε και ράγιζε τα τζάμια. Που το κρύο μπορούσε και πάγωνε και έπεφτε πάνω στον κρύο δρόμο. Μια μέρα που εγώ καθόμουν στο πιο μεγάλο παράθυρο του έβδομου ορόφου, ήρθες και μου μίλησες.

Μου είπες για τα δικά σου όνειρα και τις δικές σου επιθυμίες.

Και είδα ότι είχες και εσύ μεγάλες προσδοκίες από το μέλλον.

Όμως δεν σου είπα δεν μπορείς. Ούτε κάτι άλλο για να σε απονθαρύνω.

Αντιθέτως σε ενθάρρυνα και έσπευσα να σου δώσω λύσεις, παρότι το να πετύχεις τους στόχους σου βρισκόταν στο ίδιο επίπεδο δυσκολίας με αυτό των δικών μου.

Και σου χαμογέλασα.

Και μου χαμογέλασες και εσύ.

Και εκείνη τη στιγμή πάνω στο κρύο πάτωμα του έβδομου ορόφου και ενώ η βροχή έσπαγε και ράγιζε τα τζάμια και το χιόνι πάγωνε και έπεφτε πάνω στον κρύο δρόμο, εσύ με άρπαξες και με φίλησες.

Και κάπως έτσι πάνω στο κρύο πάτωμα του έβδομου ορόφου και ενώ η βροχή έσπαγε και ράγιζε τα τζάμια και το χιόνι πάγωνε και έπεφτε πάνω στον κρύο δρόμο εμείς δεν ήμασταν πια φίλοι.

Όχι ότι ήμασταν ποτέ.

/Ann

/Ann

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
59 Lies The World Told Me [59LTWTM] Onde histórias criam vida. Descubra agora