A fairytale of darkness ✽

93 28 9
                                    

30•

-A fairytale of darkness.

Ξέρετε όλοι εκείνο το παραμύθι με το γλυκό κορίτσι που έπεσε από τον ουρανό και σκοτώθηκε.

Εκείνο με τα μακριά ξανθά μαλλιά και την υπέροχη φωνή που σε μαγνήτιζαν και έλαμπαν απο μακρυά. Εκείνη με την σκιά πίσω της να την κυνηγά και να την κυριεύει και σε κάθε της κίνηση να της αρπάζει και από μια ζωή οδηγώντας την στην κόλαση της συνήθειας.

Διάολε, δεν ήξερε τίποτα τότε, αλλά της άρεσε η μυρωδιά του διαβόλου.

Και κάπως έτσι συνέχισε να πέφτει απο ψηλά στα χαμηλά και να αδειάζει το μέσα της και η σκιά να της παίρνει και να της εξορίζει περισσότερες ψυχές.

Ώσπου στο τέλος έμεινε μόνο με μία.

Και σαν έγινε αυτό μια λάμψη εμφανίστηκε απο μακρυά, τύφλωσε την σκιά και την έδιωξε στα μακρυά ουράνια, παρέα με το θάνατο.

Έλα μου όμως που μαζί με τη σκιά τυφλώθηκε και η ίδια και έπεσε και έχασε και την ψυχή της.

Σα χθες τη βρήκανε νεκρή στο δάπεδο παρέα με τα λουλούδια και από τότε όλοι ήτανε χαρούμενοι που πέθανε.
Κανείς δεν την συμπάθησε και ας ήτανε γλυκιά, και ας ήτανε καλη, και ας είχε γλυκιά φωνή σα μελωδία και μακρυά ξανθά μαλλιά που σα συνδυασμός σε μαγνήτιζαν και έλαμπαν απο μακρυά.

Και πέθανε.

Και ζήσανε αυτοί καλά και αυτή καλύτερα.

[Τ Ε Λ Ο Σ Σ.Ψ.3]

/Ann

59 Lies The World Told Me [59LTWTM] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang