Colour book

69 15 2
                                    

49

-Colour book.

Παρομοιάζεις τα χρώματα με συναισθήματα κόσμε;

Πως νιώθεις όταν είσαι χαρούμενος; Νιώθεις ζωντανός, νιώθεις πως λάμπεις και φωτίζεις τον χώρο στο διάβα σου. Σου αρέσει να το μοιράζεσαι, να το δείχνεις σε όλους, να γελάς συνεχώς και εύκολα, αφού, για ποιο λόγο να μην το κάνεις; Είσαι χαρούμενος σωστά; Είσαι μια φωτεινή ηλιαχτίδα που τυφλώνει τον κόσμο με το χαμόγελό της. Κίτρινο.

Η καρδιά χτυπάει δυνατά στην θέση της, τόσο που νομίζεις πως και η ίδια πλέον το έχει πάρει απόφαση και το έχει αποδεχτεί ως λύση, να φύγει και να τρέξει μακρυά. Να πεταχτεί από το στήθος για να διώξει κάθε είδους πρόβλημα, με αυτόν τον τρόπο. Όμως ο πόνος στο στήθος μένει ακόμα εκεί, να σου κρατάει συντροφιά. Δεν χρειάζεται καν πλέον να πλύνεις το πρόσωπό σου, αφού το ίδιο μοναχό του λούζεται στα δάκρυα ενός ποταμού. Του δικού σου ποταμού. Μπλε

Τα βλέφαρα μισό κλείνουν και ενώνονται οι βλεφαρίδες μεταξύ τους, όμως ακόμα, τα πάντα από το μέρος γύρω είναι ορατά. Ένα ελαφρύ ανασήκωμα στο πιγούνι συνοδευόμενο από σουφρωμένα χείλη. Κι όσο κι αν προσπαθείς, αισθάνεσαι το πρόσωπό σου να κοκκινίζει και τα μάτια σου να καίνε το απέναντι πρόσωπο. Αφού νιώθεις θυμό. Κόκκινο.

Είσαι στ'αλήθεια τόσο αθώος άνθρωπος όσο δείχνεις; Απαλή επιδερμίδα, όμορφα μάτια, γλυκός χαρακτήρας και μεταξένια μαλλιά. Ταιριάζουν τέλεια με το φως του ήλιου. Κι όμως, τόσα λάθη.. Μην τα μαζεύεις τα χέρια σου και μην κουλουριάζεις το σώμα σου, μονάχα αν κρυώνεις. Μην νιώθεις ντροπή, μην νιώσεις αυτό το χρώμα για γεγονότα «καταλάθος». Ροζ-Μοβ.

Πάρε αυτό το εισιτήριο στα χέρια σου και κράτησε το γερά. Πως νιώθεις τώρα; Μπορείς να αισθανθείς τις πεταλούδες να ξεφεύγουν από την φυλακή; Εσύ είσαι η φυλακή αγάπη μου. Τώρα πια δεν έχει μείνει τίποτα μέσα σου. Ούτε το κίτρινο, ούτε το μπλε, ούτε το κόκκινο, ούτε το ροζ και φυσικά όχι το μοβ. Άχρωμο.

Το ξέρεις το άχρωμο; Είναι κενό

Έτσι νιώθω και εγώ τώρα.

/Ann

59 Lies The World Told Me [59LTWTM] Where stories live. Discover now