You lied to me

34 13 0
                                    

•57•

[ 4: School is a scary place ]

Γιατί για μια φορά να μην πάρουμε από την αρχή τα πράγματα και να γίνουμε ξεκάθαροι σε αυτό που λέμε αντί να πετάμε κρυφά υπονοούμενα και έμμεσες σπόντες μέσα απο μεταφορές και παρομοιώσεις;

Στο σχολείο μου δίδαξαν πως η κοινωνικοποίηση είναι η ομαλή ένταξη του ατόμου σε ενα κοινωνικό σύνολο και η αφομοίωση κανόνων συμπεριφοράς. Μάλιστα, το θεώρησαν τόσο  σπουδαίο, που αποφάσισαν να το συμπεριλάβουν στην ύλη για δυό και τρείς χρονιές.

Κάπου μέσα στις φθαρμένες σελίδες ανέφερε πως το σχολείο είναι ένας βασικός φορέας κοινωνικοποίησης.

Μιλάς με ανθρώπους, συμβιβάζεσαι με καταστάσεις και κοινωνικούς κανόνες, ανήκεις σε ενα κοινωνικο σύνολο, μία ομάδα..

Ευτυχώς οι περισσότεροι το είδαν έτσι.

Αναρωτήθηκε κανένας όμως πως το είδα εγώ;

Σίγουρα μίλησα με ανθρώπους.

Θυμάσαι άραγε τότε που ήρθες να μου μιλήσεις επειδή καθόμουν μόνη μου στο διάλειμμα;

Μήπως θυμάσαι και τι μου είχες πει;
«Θα απορούσα αν είχες παρέα, όμως δεν το κάνω γιατί δεν έχεις. Θα απορούσα που δεν έχεις, όμως κάποτε ήμουν η δική σου, οπότε.. Δεν τους κατηγορώ.»

Φυσικά και δεν τους κατηγορείς.

Ίδια με αυτούς είσαι, από πότε ο όμοιος τόλμησε να προσβάλει όμοιο; Εκτός κι αν δεν γνωρίζει ακόμη πως είναι.

Και αν με ρωτήσει κανείς.. Συμβιβάστηκα με αρκετές καταστάσεις.

Αγαπητέ Άγιε Βασίλη όμως, ας μην είναι αυτή η αρχή για κάτι πιο επώδυνο.

Βαθιά μέσα μου, ήλπιζα, ως την τελευταία ημέρα, να νιώθω μέλος μιας ομάδας και πως ανήκω. Ήθελα απλά, να απλωθεί ένα χαμόγελο πάνω σε αυτή τη μιζέρια και να έχει προκληθεί από κάτι ευχάριστο.

Για αυτό...

Συγγνώμη που καμία χρονιά δεν είπα σωστά τον ορισμό της κοινωνικοποίησης, κυρία.

/Ann

59 Lies The World Told Me [59LTWTM] Onde histórias criam vida. Descubra agora