Din ce in ce mai rau!

297 18 0
                                    

An:Haide Cale linisteste-te,o sa gasim noi o solutie,poftim!
C: Ce e asta?!
An:Cafea si niste sandwish-uri...
An:Haide Cale mananca,ai nevoie de energie.
C:Ana ma poti lasa singur,te rog...
An:Sigur!Dar daca ai nevoie de noi sa stii ca te ajutam cu cea mai mare placere...
C:Multumesc!Dar nu vreau sa va implic si pe voi in asta...e prea periculos!
An:Ok cum vrei,dar daca totusi...
C:Acum ma poti lasa singur?!
An:Sigur...
P.OV Ana:
Baiatul asta are nevoie de ajutor!Nu il putem lasa singur in astfel de situati....se inchide in el si asta nu e bine...
An:Gasca,ADUNAREEA!
So:Ce s-a intamplat iubito?
An:Trebuie sa facem ceva in privinta lui Cale.
J:Ana are dreptate! Nu suport sa-l vad asa suparat....
U:Da! Nu l-am mai vazut asa suparat niciodata.
S:Bai mie chiar imi pare rau pentru el,imi fac griji si pentru Bibi...
A:Mda... Sa speram ca nu o sa pateasca nimic...
J:Sa speram!
An:Bai am o idee!
U:Pai zi mai repede sa nu cumva sa pierzi ideea...
An:Ok!Eu o verisoara in politie care cel mai inalt grad,daca as vorbii cu ea sa se dea drept una dintre noi si sa-l insoteasca pe Cale cand se va duce saptamana viitoare sa se intalneasca cu ala...
So:Nu stiu ce sa zic...e prea periculos,daca nemernicul ala e informat si o recunoaste?!
S:Pai atunci ce facem?
A:Nu stiu....
J:Vreo idee?
U:Neah!
S:Pai atunci ce facem?
An:Nu stiu...chiar nu stiu!
So:Eu zic ca unul dintre noi sa mearga cu Cale,ca sa nu-l lasam singur...
An:Am incercat eu sa vorbesc cu el despre asta,dar nici nu a vrut sa auda...
C:Bai te tot vorbiti voi aici?! Aaa...nu-mi spuneti,iar vorbiti despre asta?!
An:Dar Cale!
C:Nu Ana,nu! Nu va pot implica si pe voi in asta...e prea periculos!
J:Frate daca nu ne explici mai exact care e planul tau,nu te putem ajuta...
U:Da frate!Intelege noi chiar vrem sa te ajutam cu ce putem...
C:Nu stiu...
A:Doar lasane sa te ajutam si promitem ca n-o sa te incurcam!
C:Promiteti?
An&So&J&U&S&A: Promitem!✌
C:Uitati cum sta treaba: Ala vrea sa ne intalnim saptamana viitoare in parcu Herestrau...
So:Ciudat!De ce vrea sa va intalniti intr-un loc public?
C:Nu stiu,la asta nu m-am gandit... Ana parca aveai o cunostinta in politie nu?
An:Da! Dar de ce?
C:Vreau sa o informezi cu tot ce se intampla,iar sapt viitoare ea si cativa politisti ma vor insotii...
So:Bine,dar nu crezi ca e periculos?
C:Ba da,dar trebuie sa risc... Pentru Bianca fac orice,o iubesc...
A:Of Cale,si noi o iubim si pe ea si pe tine!
C:Mersi Ale,sunteti niste adevarati prieteni!
J:Nu suntem doar prieteni suntem o familie!
S:Awww!Imbratisare de grup...adica de familieee!
P.OV Bibi:
Au capul meu!Ce mi-a facut nenorocitul asta...ce tare ma doare capul! Tin minte ca nemernicul l-a sunat pe Cale,iar eu am inceput sa tip si de atunci am vazut negru in fata ochilor...
?:Buna papusa!Vad ca te-ai trezit...ai nimerit la fix!
B:La fix pentru ce?
?:Cum adica pentru ce?! Pentru distractie...
Oo nu!sper ca nu o sa incerce sa ma violeze.....
?:Nu mai fii speriata o sa te doara putin...ce nu-mi spune oi fii virgina?!hahaha...saracuta, nu-i nimic,nu o sa mai fii!
B:Nu lasama in pace!
?:Taci tarfa! Si atunci m-a lovit puternic in burta....a inceput cosmaru...a inceput sa ma dezbrace sa ma pipaie,sarute,nu am putut sa fac nimic,eram foarte slabita,nici sa tip nu mai putem... Dupa o ora de cosmar insfarsit m-a lasat in pace...
?:Papusa sa te pregatesti maine o sa-l vezi pe iubii,asa ca pregateste-te,s-ar putea sa fie ultima data!
B: Du-te dracu'!
?:Hoppa!Stim sa injuram...Am inceput bine...Bravo! Asa te vreau fii rea...

****
Am revenit cu capitolul 9...
Ce credeti va reusi Cale sa o salveze?
Astept pareri!
Lyy!💓❤

I Love You...Today,tomorrow,alwaysUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum