Vestea cea mare

227 14 10
                                    

Soarele incepe usor,usor sa se faca simtit si in casa celor opt amorezi,care fiecare se afla in lumea lui,in visul lui,unde fiecare isi imagineaza lumea asa cum vrea,bineinteles alaturi de persoana iubita...

P.OV Bibi:
Hmm...prea e liniste in casa,cred ca puturosii astia inca dorm... Cum sa fac sa-i trezesc?! Mai ales pe iubitul meu aka #MELENE.
Stiu...Baietii parca aveau un microfon pe aici...unde sa fie?
L-am gasit!Acum sa-l conectez la boxe si sa incep sa cant colinde,mai precis o sa cant "Deschide usa crestine".
Abia astept sa le vad reactiile...😂✌
(Va las colindul aici,pentru nu a fii nevoita sa scriu versurile👇👇)

Bineinteles ca acestia au avut o reactie de milioane...😂
Cine dracu mai canta colinde la 6 dimineata si in toiul verii,mai precis in luna august.
Depilda,Cale a inceput sa arunce cu tot ce apuca...era sa arunci si cu telefonul lui in mine(somnoros fiind),dar si-a dat seama imediat si a luat altceva,pantoful meu...grozav!
Junior nici nu m-a bagat in seama,decat a ridicat putin capul din perna,pentru a vedea ce se intampla,iar apoi l-a lus la loc...
Stefi si Urs nici macar nu mai miscau...bai,astia s-au gasit amandoi...
Ana si Sorin au inceput sa tipe la mine si sa ma injure de toti sfintii,de am crezut ca nu mai scap de acolo,iar Ale spre norocul meu,era treaza si se amuza copios de tot ce se intampla...
*Intre timp se strang toti la masa*
B:Neata! V-ati trezit?
J:Am avut parte de o desteptare cu colind...
B:Serios?!
An:Nu mai rade de noi...sau vrei sa te injur dinou de toti sfinti?
B:Nu,mersi!😂
U:Baaai!
T:Ce e?
U:Nu mai mancam odata,ca mi-e foame...
So:Imediat!

***
*Ma duc usor,usor spre baie pentru am face un dus,dar am parte de o mare surpriza*
B:Ana,esti bine?
An:Nu se vede?!
B:De ce vomiti? Ti-e rau?
An:Acum,nu!
B:Sigur? Iti aduc o pastila ceva?
An:Nu,sunt ok!
B:Ana,ce imi ascunzi?
An:Eu,nimic!
B:Anaa?!
An:Ok,ok! Trebuie sa iti spun ceva..
B:Te ascult...
An:Stii,eu cred...eu cred ca sunt insarcinata..
B:Wow! Pai asta e o veste minunata,Sorin stie?
An:Inca nu...
B:Dar esti sigura?
An:Acum da. Am facut testul aseara si a iesit pozitiv..
B:Aww! Cat ma bucuuur! Sper sa fie un baietel...
An:Multumesc!Asa sa fie...

***
An:Gasca adunareeea!
T:Ce e?
An:Trebuie sa va spun ceva...
So:Ce s-a intamplat iubito?
An:Eu...

***
Heiiii! Gata si 27! Astept pareri...
Ly❤!

I Love You...Today,tomorrow,alwaysUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum