Istoria mea cu jocurile:Partea 1

39 9 1
                                    

Cred că..de la 6 ani am început să mă joc diferite jocuri,precum Mario pe TV..stiți voi acele console ATARI  in care puneai un card ,şi apărea jocul pe tv,apoi te jucai folosind controllerul.
Privind la jocurile de acum,observ că nu aveau cine stie ce grafică,dar in acel timp,pentru mine erau foarte interesante şi "realiste" chiar dacă Mario sărea ca un arc şi se lovea la cap de caramizi fara să leşine

Apoi.. am "evoluat",taicamiu adusese acasă primul pc 😱 dar..nu era cine stie ce.
Avea Win XP,fara placa video,processor slab..mă rog...înțelegeți voi ^^
Şi ce să vezi? Tânărul "Andrei" era în extaz..deci efectiv ÎN EXTAZ.
M-am pus pe scaun.
M-am uitat 2 minute la interfață sa vad care e faza cu ea..
Şi ce fac eu prima oară? Deschid fişierul "Games" (adica"jocuri" pentru neştiutorii de engleză,da Iulia,la tine mă refer)
Nu ştiam eu prea multă engleză la vremea aceia ..dar stiam ca "games" are legătura cu jocuri.
Deschid prima aplicație. Văd cum pe ecran scrie "Loading" (Se încarcă)
Eram din mou în extaz!
Şi ce joc am deschis eu?
MORTAL KOMBAT IV
Jocul care a trezit gamerul (jucătorul) din mine :D
Jocul avea de toate (ca o şaorma)
Sange,bataie,multiplayer, voci bune,grafică extrem de buna (pentru mine..pană atunci văzuserăm doar Mario pixelat)
Era extraordinar..cred ca am pierdut 5 ore pe zi,timp de 2-3 ani le el.. eram mult prea fascinat..

Dupa.. mi-am dat "upgrade" din nou.
Adica mi-am instalat Win 7 si am adaugat un processor putin mai bun,si 2 GB RAM
Eu ştiam un singur lucru. MAI MULTE JOCURI,asta era tot ce ştiam că se va întâmpla atunci cănd pui lucruri noi in carcasă.
Şi..aşa am început eu prin 2010 sa joc :GTA VICE SITY,Metin2 :)) ,jocuri miniclip,NFS most wanted, etc..

Partea 1' încheiată.

Jurnalul Unui ElevUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum