16 aprilie 2016.
(Nu are legatura cu scoala)
Eu sunt ateu,adica tipul ala care nu crede in divinitatii,pe langa DumneGod,eu nu cred nici in Allah sau Satana,nu-s Satanist.
Iar eu am avut "norocul" sa port o discutie cu o prietena crestina pe baza acestui lucru.
Parintii ei sunt pocaiti, iar sincer ei ca familie sunt foarte de treaba, no comment! Nu am o problema personala cu ea sau ceva... sa nu intelegeti gresit din cea ce scriu eu aici :))
Pai..cum a decurs conversatia?
O alta prietena, care statea langa noi, a adus vorba ca eu sunt ateu, iar ea, hai sa-i dam un nume..aaa...Jinx! Ok , asa ramane, Jinx. Deci Jinx ma intrebat,din pura curiozitate,ce mi-a facut mie DumneGod de nu mai cred eu in el..iar eu eram gen WTF? -_- Ma ceva personal nu,nu mi-a facut...cred..dar eu nu am absolut nici un motiv,sa cred ca el este real.Dovezile care sa afirme existenta unei divinitati..nu exista. Si oricum..daca sa zicem prin absurd ca exista D-God ,tot nu am nimic de pierdut..adica pana mea... asa cum stiu toti,D-God e iubirea si pacea intruchipata bla bla bla,deci de ce nu m-ar ierta..adica iarta un crimial,un pedofil, si nu m-ar ierta pe mine..mda nu prea cred.Sa revenim,de ce nu cred eu in el,pai pe langa lipsa dovezilor,un alt factor ar fii porcariile scrise in biblie... una dintre ele ar fii ca omul a fost facut din tarana si vant "divin"(desii,eu cand am auzit chestia asta m-am gandit ca Dumnzeu a eliminat niste gaze)pai mai...ce om ar crede porcaria asta? N-n-n-ai cum sa crezi asa ceva , taie-ti piciorul..i-a vezi..esti facuta din pamant..iar apoi ea m-a intrebat "da cand moare omul ce devine ma?"
Pai trupul lui este mancat de viermi,si raman oasele care in mii de ani isi pierd din calitati,transformandu-se in praf..
" aaa ,praf,pai vezi!"
Aaa,pai si ce dovedeste asta ma? Ca omu-i bio-degradabil :P nu ca omu-i facut din pamant...
"Auzi da pe tine cine te-a facut"
Pai mama..(daca ma facea DumneGod eu eram Isus 2016)
"Asa si pe ea cine a facut-o?"
Pai..ma-sa..
"Asa..si daca o tinem tot asa,ajungem la Adam si Eva"
Asa...si tu chiar crezi povestea cu Adam si Eva nu?
"DA,cine altcineva ar fii putut sa faca oamenii,inafara de DumbeGod?"-_- Pe bune?Doar pentru ca TU nu stii cum au fost facuti oamenii,asta nu inseamna ca Dumnezeu i-a facut! Asta fac crestinii defapt! Daca nu stiu ceva,pun repede in brate la DumneGod!Eterna lor lege,crede si nu cerceta!
Am incercat sa-i explic ca inca nu se stie cum a aparut exact omul,tot ce avem sunt doar teorii,si dovezi ale evolutiei..dar voi nu aveti NIMIC! Pur si simplu,urmati orbeste credinta asta fara logica!!
"Aaaa,deci tu vrei sa zici ca omul a aparut din greseala? Cum poti sa crezi asa ceva?Totul are un creator!"
-Nu mai tin minte cuvintele exacte pe care le-a folosit,in fine discutia durase mult..dar se facuse seara si plecasem la casele noastre.si..nu stiu daca vi s-a intamplat vreodata :)) stiti..cand va certati cu cineva..si dupa ce plecati, va vin tot felul de replici? :))) mda..asa mi-a venit si mie intrebarea asta intrebatoare.."ma..de ce ea ma intreba pe mine de ce cred ca omul a aparut pur si simplu fara un creator anume..cand eu daca as intrebao pe ea cine l-a facut le D-god ,ar spune ca el era din totdeauna..a..pai atunci care-i problema frate daca si eu zic ca omul era din totdeauna?" Sau " oare ce incerca ea sa faca? Sa il apere pe D-God in fata mea? EA!!? O simpla fata de la a III-A planeta din sistemul nostru solar, o simpla si inofensiva fata,incearca sa apere asa-zis-ul creator al pamantului???? PE BUNE?" Mda..si ca orice crestin,la sfarsitul conversatiei mi-a zis ca daca voi continua sa nu cred in barbosu' o sa am o viata mizerabila bla bla bla..porcarii peste porcarii! Daca ar exista barbsu' ,rugaciunile ar functiona, nu ar mai fii atatea boli, nu ar mai exista motiv de ura etc...
A..si mai e o chestie :)) imi zicea ea mie ca D-God ma trezeste pe mine in fiecare zi...
Ba ma lasi?Imi pune el alarma stii..el nu are altceva mai bun de facut?
"Cum ar fii?"
Stiu si eu? Sa le faca ceva muritorilor alora de foame din Africa??Sau sa o salveze pe una care mai are putin si e violata? Sau sa ajute un copil care mai are putin si i se i-au organele?? Nu..DumneGod, sta sa ma trezeasca pe mine...-_- hai ca deja mi-e sila.
CITEȘTI
Jurnalul Unui Elev
Non-FictionIn aceasta carte voi prezenta intamplarile unui elev (respectiv eu) de clasa a VII-C !!