LGBT

66 10 3
                                    

LGBT-

Cel mai tare în lumea asta, ma deranjează discriminarea de orice tip este ea.
Una este sa-ți spui părerea, ceea ce este foarte OK,nu trebuie să-ți placă LGBT, ai dreptul să nu-ți placă asta. DAR , atenție cum zici! Să numeşti nişte oameni"anormali" doar pentru faptul că iubesc o persoană de acelaş sex, mi se pare...deplasat.

România e o țară în care prostia e destul de avansată, iar homofobia după părerea mea, este o altă ramură a ei, a prostiei.
Să-i zici unui om că-i anormal , doar pentru că iubeşte altceva decât ce iubeşti tu, ori esti prost informat,ori chiar nu ştii ce vorbeşti, pentru că... la ora actuală sunt foarte mulți tineri care se sinucid efectiv din cauza societății , din cauza faptului că oamenii îi condamnă pentru ceea ce fac! Şi aici mă refer la chestiile pozitive, pentru că... a iubii pe cineva, oricine ar fii el , nu poate fii o chestie negativă...

Pe de altă parte, sunt cei care asociază homosexualitatea cu zoofilia ,pedofilia ,necrofilia şi alte chestii.
Hai să ne oprim puțin aici.
Dacă eşti pedofil şi iubeşti o persoană, să zicem.. un copil de 10 ani... copilul ăla la 10 ani NICI MĂCAR NU ŞTIE CE ESTE IUBIREA, deci, nu ai cum să ai câştig de cauză.
Dacă eşti zoofil, un animal nu poate să-ți spună că te iubeşte din punct de vedere sexual, adică în sensul în care îl iubeşti TU! Şi nici aici n-ai câştig de cauză
Dacă eşti necrofil şi iubeşti un cadavru, e aceeaşi chestie! Cadavrul.. n-ai de unde să ştii dacă te iubeşte sau nu... deci atunci când e vorba de homosexualitate unde, chiar daca e fată cu fată sau băiat cu băiat, din moment ce ambele părți se iubesc, nu-i nimic greşit în asta.

Pe de altă parte , înțeleg frustrarea lor, a homofobilor. Se promovează foarte mult,partea negativă a homosexualității. Oamenii care efectiv, fac de râs comunitatea LGBT, prin comportamentul lor şi... probabil şi proasta lor creştere, dar, ironic este că eu, la 14 ani ai mei, am cunoscut destul de mulți oameni gay, am cunoscut şi Bi, am cunoscut şi fete lesbi. CULMEA, 90% dintre ei, sau chiar mai mult, erau super civillizați. Şi mă refer la faptul că, aveau un scop CLAR definit în viață, aveau nişte IDEALURI, munceau pentru a le obține.
Arătau bine, erau decenți.

Când îți înşeli iubita cu amanta, nu e tot ceva greşit? Nu e tot ceva "anormal"?

Apoi.. mai sunt şi chestiile religioase- "DumneGod a dat bărbatul şi femeia" dar de asemenea D-God a dat sexul ca metodă de creare a copiilor, altfel e considerat păcat, nu-i aşa? Pentru că de ce să foloseşti ceva, dacă nu respecții scopul.

Mereu se spune că.. LGBT, comunitatea LGBT este o minoritate. ADEVĂRAT, mereu va fii, părerea mea. DAR, oamenii care acceptă ideea şi sunt OK cu asta, îi tolerează, nu mai sunt de mult o minoritate.

Am văzut că, în România, nu s-a legalizat căsătoria între persoanele de acelaş sex, şi oamenii erau foarte OK cu asta, în sensul că " Vai, ce bine, că nush ce , GAY, bulangiu, poponari" -_-
Poate cineva să-mi explice, ce fac nişte oameni care se căsătoresc de fapt?
Ce mi-e că stau, şi locuiesc împreună? Şi ce mi-e că au şi un act în care îşi arată dragostea, care îl leagă unii de alții.
Pe de altă parte, adopția unui copil de către cuplurile GAY. CARE-I FAZA?
De ce au oamenii senzația că dacă un cuplu de gay, adopta un copil, acel copil va devenii automat gay? Gânditi-vă logic! De ce există atâția gay în familii heterosexuale? Unde sunt... mamă şi tată , de ce au devenit ei gay? De ce să nu trimiți acel copil într-o familie pe care o merită? Nu devine homosexual din cauza asta.

Tot se întreabă homofobii , " ce zice copilul meu daca vede doi băieți care se țin de mànă?"
Ştii ce zice? Exact ce-i vei spune TU ! Pentru că.. aşa sunt copii, ei i-au exemplul părinților.
Dacă tu, te porți ca un gunoi, şi îl faci pe copil să urască anumite lucruri, copilul asta va face.
Foarte rare sunt cazurile în care copilul este atât de inteligent şi curajoş încât să respingă ideea părintelui, şi să-l contrazică (mă simt)
Aşa că tu ca părinte, nu-ți bate joc de statutul tau! Tu eşti responsabil pentru tot ceea ce este cooilul tau.
Oamenii se întreabă " de ce să-ți bați joc de soarta unui copil, şi să-l trimiți într-o familie de tată şi tată, sau de mamă şi mamă?" Păi.. poate pentru că acel copil a fost abandonat într-un orfelinat în care mai sunt alți zeci de copii şi nu poate primii dragostea pe care o primeşte în sânul unei familii, ştii?
Acel caz în care o fată a fost găsită în pădure după foarte mult timp,şi a fost crescută de o haită de lupi, acel caz chiar există! A fost studiat , e a primit afecțiune din partea lor, au ajutat-o să trăiască , pentru că nimeni nu poate trăii singur, şi afecțiunea, mai ales în copilărie, e necesară! Cum trăieşte un copil cu gândul că-i abandonat? Cum trăieşte un copil cu gândul că alții îşi văd părinții în fiecare moment al zilei? Şi au parte de tot ce-şi doresc probabil , iar ei stau într-o cameră cu alți copii abandonați şi... suferă.
De ce să nu trimiți acei copii , care VOR o familie , într-o familie în care domneşte iubirea? Să poată oferii afecțiunea necesară unui copil şi toate chestiile materiale

"Persoanele homosexuale aşa s-au născut, sau au devenit? " NICI MĂCAR NU-MI PASĂ.
Din moment ce acei oamenii simt să iubească pe cineva de acelaş sex si asta îi face fericiții , au tot dreptul la fericire, aşa cum avem şi noi.
Mie mi se pare atât de natural să iubeşti pe cine vrei! Dacă te atrage ceva, du-te înspre el , atâta timp cât nu răneşti pe nimeni , şi bine-înțeles, nu e vorba de minori, animale sau... cadavre.
Homofobii afirma faptul ca..homosexualii au ALES să fie homosexuali, întrebarea mea este, când au ales ei să devină homosexuali? Într-o viață anterioară? Sau e ceva genetic? Sau cum?
E imposibil ca cineva sa-şi dorească să fie homosexual în Romania. Uitați-vă puțin în jur, dacă cineva spune că e gay, lumea e in stare să arunce cu pietre după el, de parcă am fii în epoca de piatră de fapt.

Romanii nu-şi dau seama că fac atâta rău prin insultarea altor caregorii de oameni , prin neacceptarea oamenilor diferiți, aşa cum am mai spus, nu-ți plac relațiile de acelaş sex,nu te obliga nimeni să ai una.
Nu-ți place carnea, nu te obligă nimeni să mananci!
Nu esti ok cu ateii, nu te obliga nimeni sa fii! Dar.. nu spune altuia de lângă tie ce să facă, bazându-te pe concepțiile tale, şi ÎN NICI UN CAZ, nu jignii omul de lângă tine pe motiv că nu-i ca tine.
Noi ca țară.. suntem jos mult pe lângă alte țării, suntem SUB mediocru, din toate punctele pozitive de vedere. OK, ştim asta, dar.. de ce nu luom şi noi exemplul țărilor civilizate, care sunt la un nivel.. dezvoltat, ca Japonia, Germania , Franta , Anglia.
Noi ştim că suntem mai involuații decât ei , dar tot o ținem pe a noastră. Ceea ce e atât de ABSURD. Acolo de ce se poate să existe respect între oameni? Bine înțeles că şi în aceste țări şi..peste tot exista chestii negative, dar în Romania e mult prea mult! E.. peste măsură! De ce nu putem şi noi să luom exemplul unor țări civilizate? Ce ne opreşte? Faptul că ne credem amuzanți sau... superiori pentru că ce? Că râdem şi batjocorim oamenii? Că facem un om să se simtă prost şi că îl facem să-şi doreasca propria moarte? Astea sunt lucrurile cu care un român ar trebuii să se mândrească oare? Avem atâtea lucruri frumoase în țara asta, încât eu personal nu as vrea sa patez onoarea tarii cu astfel de subiecte.

Nici eu nu-s de acord cu multe lucruri. Sunt anumite categorii de oameni, pe care eu, nu că nu le suport , le suport, dar nu mă regăsesc în ele , şi poate chiar încerc să nu intru prea mult în anturajele lor , dar în nici un caz nu jignesc pe cineva pt ca nu e ca mine, si în nici un caz nu imi bat joc de acel cineva. De ce sa faci asta? Suntem undeva pe câmpii ,unde ? Am trait în paduri si am devenit asa dintr-o data o tara sau cum? Parca n-am avea atația ani in spate in care am tot incercat sa ne dezvoltam si sa fim civilizati. Cam asta a fost tot ce-am avut eu de spus. Bye ✌☺









Glumesc, sunt homofob :)))

Jurnalul Unui ElevUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum