Păăăi....de un an n-am mai scris nimic din ultra-mirobolanta mea viață acum de boboc, plin de inhibitii, hormoni ultraviolenți atât de imposibil de ținut în frâu gata sa explodeze in orice secunda ca o bomba atomic-hormonica.
Ştiu că mă intelegeți.
Well, sa incepem a povesti :I
Am trecut prin toate starile posibile care vin odată cu adolescenta : Tristețe, ură, dezamăgire, fericire de ultima faza, si iubire radioactiva care s-a terminat dupa 6 luni intr-o explozie demna de filmele de la Hollywod cu Bond, James Bond. Chiar şi printr-o mini-depresie!
E normal, se intamplă. Chestii tipice adolescentilor care in mod inconstient vor sa atraga atentia, dar in acelaş timp sa nu o faca... Complicata fuziunea asta de sentimente, nu? XDwell, anii au trecut, mini-depresia mea care era legate de ceea ce credeam eu in legatura cu mine a trecut, am recunoscut in fata BBF-ului si a altor cateva persoane in care am incredere ca sunt "altfel" si din fericire pentru mine, m au acceptat fix asa cum sunt.
Anii au trecut si... BUM! liceu.
Nu pot sa zic ca e naspa,doar sala de curs e naspa, dar in rest e oke. Colegii sunt agreabili, profii sunt super intelgatori (mai ales profa de romana care cred ca in timp o sa ma faca sa ii ador materia...) si nu mi am luat bataie de la nimeni inca :D YEEy
Acum cateva saptamani am cazut pe scari si m am ales cu o entorsa.N am scapat de gips. Din fericire l am tinut doar o saptamana :3|
Ironic, nu ma bat cei mai mari dar ma bate gravitatia. GG xd
Abia in a doua zi am inceput sa ma imprietensc cu toti (ma rog, aproape toti) si mi am facut si un prieten destul de bun :D Philip. Poarta aparat dentar si pare cam neghiob dar e de treaba si e cam singurul din clasa cu care pot vorbii despre anime, Jocuri, seriale etc si cam tot singurul din clasa care-mi stie secretul si e oke cu asta.
Ceilalti au luat o ca pe o gluma cand o fosta colega din 1-4 le a zis din greseala si au cam facut misto pe baza acestui lucru. Dar e oke atat timp cat sunt constienti ca e doar sarcasm. :D
CY
CITEȘTI
Jurnalul Unui Elev
Non-FictionIn aceasta carte voi prezenta intamplarile unui elev (respectiv eu) de clasa a VII-C !!