Craciun? Unde? Nu văd...

35 8 2
                                    

Ahh... Crăciunul, acea zi "specială" din an in care toata lumea este in extaz total ( inafara de majorotatea copiilor  de 13-17 ani...)
  Bun, no... hai sa fim sinceri putin
De ceva timp Craciunul a devenit extrem de anost pentru majoritatea persoanelor.
De ce? In primul rand pentru ca ZAPADA= 0%. Efectiv nu mai este zapada. Vom ajunge sa facem om de zapada din nămol... stiu stiu, ati vazut cu toti poza.
Ideea e ca stratu' ala imens de zapada care iti enerva parintii pentru ca era greu sa treci printre ea si pentru ca ii punea la munca cu lopata...  facea toata sarbatoarea in plm.
Cand spui ,,Craciun" nu te gandesti la mancare, sucuri cu tonele, Home Alone (Filmul ala de care sunt extrem de satul)  sau tot neamul venind la tine cu toti puradeii lor care iti fac casa mai rau ca o zona din Battlefield si iti "mâncă" toate sarmalele, NU!  Când spui ,, Craciun" mintea ta se duce direct la batai cu bulgări de zăpada impreuna cu cei mai buni prieteni, zburatul cu sania , mersul cu colindul si despachetatul cadourilor impreuna cu anumite persoane importante din viata ta, nu neaparat din FAMILIA TA ;)
  Ideea e ca... aceste lucruri s-au cam evaporat in ultimul timp... zapada nu, caci ea nici n-a venit. Cel mai probabil o sa ne trezim undeva prin ianuarie ca incepe sa ninga... parerea mea e ca adevaratul "Craciun" este atunci cand ninge in draci! Cine e de acord sa mutam craciunul prin Ianuarie?
 

Jurnalul Unui ElevUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum