خب گايز بيايد تو
از بقله نايل اومدم بيرون و حولشون دادم تو و بدونه توجه به اون دو تا اسكل كه ٥ ديقس دارن دنباله هم ميكنن رفتيم تو
دستم و دراز كردم سمته مبلا
بشينين
نايل و زين نشستن و رفتم تو اشپزخونه و واسشون قهوه ريختم
رفتم گذاشتم جلوشون و نشستم جلوشون (جلوشون جلوشون +_+)
د.ا.د لويى:
مثه ديوونه ها دنبالش ميكردم ولى اون خيلى سرعتش زياد بود خيلى خيلى زياد مثله يه گرگ خيلى سريع ميدوييد داشتم نزديكش ميشدم كه پام به يه چوب گير كرد و افتادم
اخه يكى نيست بگه خَر وسطه جنگل اينجورى بدونه نگا كردن به زمين و دور و برت چرا ميدوعى تنها چيزى كه نگا ميكردم هرى بود و ميخواستم هر جور شده بگيرمش ! افتاده بودم ولى حالم خوب بود و هنوز ميتونستم تكون بخورم خودم و زدم به بى هوشى و ديدم هرى داره با نگرانى ميدوعه سمتم سعى كردم جلوى خندم و بگيرم و خوشبختانه موفق شدم!
د.ا.د هرى :
ديدم كه ديگه دنبالم نمياد برگشتم و ديدم بى هوش رو زمين افتاده !
اوه فاك !
با استرس دوييدم سمتش و ديدم كاملا بى هوشه !
اوه لعنتى لعنتى همش تقصيره من بود !اين و زمزمه كردم.
يه دفه ديدم كه بلند شد و زد زيره خنده!
د.ا.د لويى :
ديگه نتونستم جلوى خودم و بگيرم بلند شدم و زدم زيره خنده و داشتم منفجر ميشدم با خنده و تيكه تيكه گفتم
عرررر....چقد خنده....دار... شده....بودى....و بيشتر از قبل بلند خنديدم.
كاملا قرمز شده بود و داشت حرص ميخورد و من واقعاً نميتونستم جلوى خودم و بگيرم.
هز:فاك يو بچ!فاك يو فاك يو فاك يو فاك يو فاك يو خيلى فاك يو!ازت متنفرم
انقد خنديدم كه افتادم زمين و دلم و گرفتم!ولى يكم ناراحت شدم چون بدبخت خيلى بد اسكل شده بود!
پاشد و مثله بچه ها را ميرفت و پاشو ميكوبيد زمين و رفتم سمته كلبه!
منم خودم و كنترل كردم و رفتم بقلش.
هى برو خيلى خوب اسكلت كردم نه؟؟؟
با يه نيش باز گفتم.
چيزى نگفت و فقط دستاش و تو هم مشت كرده بود.
منم خودم و كنترل كردم و ديگه نه چيزى گفتم نه خنديدم .
نفس نفس ميزديم تقريبا و كاملا به هم ريخته شده بوديم.
من به خودمون شك داشتم چه برسه به بچه ها!
رفتيم و در زديم نايل با يه لبخند در و باز كرد و وقتى مارو ديد يه ابروشو داد بالا!
اه عالى شد الان فك ميكنن بينه ما چيزى بوده.البته نه بابا انقدم اسكل نيستن ولى خب به هر حال!اه لويى چقد حرف ميزنى خفه شو ديگه!اسن و به خودم گفتم ولى انگار يكم بلند گفتم چون همه داشتن با تعجب بهم نگا ميكردن.
يه لبخند مسقره زدم و رفتم لم دادم رو مبل
YOU ARE READING
Beauty Wolf L/S
Werewolf+اون ازم متنفره -نه نيست +چرا هست -بهت نشون ميدم -حرفى ندارم...